Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd om partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I øjeblikket arbejder jeg som agent for en distributør, hvor jeg får provision af salget. Vi har nu besluttet at vi vil dele ejerskabet og derfor starte et nyt Aps med nyt cvr nummer, navn o.s.v.
Vi mangler gode råd til hvordan vi skal gribe det an.
Hvor finder vi en form for kontrakt til et partnerskab?
Er der steder man kan gå hen og få gode råd og vejledning i sådanne en situation?
Hvordan ser en model ud, når man skal bygge et firma op to partner?
Mangler gode råd – tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46762
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:48

Min e-bog SELVSTÆNDIG som link - dækker alt fra virksmhed til IVS til ApS med hver deres afdeling for deres særkender, herunder partner/ejer aftaler og meget andet som jeg TROR kan være nyttigt, det kan være du kan se det af indholdsfortegnelsen du ser i linket

Ellers er der fra bloggen om ejeraftaler http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

Ejeraftalen er selvsagt vigtig helt som hele jeres rent praktiske setup med arbejdsindsats og alt andet er det - det er relativt ukompliceret at stifte, og ikke så dyrt at drive et ApS men besværligt hvis det ikke fungerer

Se evt, hvis du kommer fra personlig virksomhed også lidt om de store forskelle, virksomhed til ApS http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:58

Hej John,

Tak for dit hurtige svar. Jeg vil straks kigge på din links!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)