Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. oprettelse af website www.xxxpriser.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen som kan komme med gode råd i forbindelse hermed? Jeg påtænker at oprette et site á la www.edbpriser.dk osv, men indenfor et helt andet område. Hvilket, holder jeg lidt for mig selv, men det er indenfor en kæmpe branche som prismæssigt er lidt af en jungle...

Hvordan får man oprettet et sådan site og hvor attraktivt vil det i givet fald være for annoncørerne?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor attraktivt et sådant site vil være for annoncørerhandler om trafik og dennes egenskaber. Hvis trafikken er der, og brugerne oven i købet er relevante som kunder til annoncørerne, så tror jeg det vil være interessant. Der er gjort mange forsøg med at efterligne EDBpriser.dk's succes, og jeg tror ikke mange har haft succes. Men det kan da godt være at din ide er god nok til at generere noget trafik Smile

Jeg ville undersøge om der eventuelt findes et script (evt. Hotscript.com og lignende) som kan lave en prisdatabase. Så behøver man ikke at kode det hele fra grunden. Og så ville jeg overveje hvor luderagtigt dit site skal være. Forstået på den måde, at vil du tage penge for at henvise kunder til de firmaer hvis priser du sammenligner (hvad der ikke gør sitet så troværdigt for brugerne) eller vil du være neutral, og gå glip af værdien på en masse henvisninger.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)