Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Jack til Minijack Adapter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen, som kan anbefale en jack til minijack adapter (jack = hun ; minijack han). Jeg synes de billige til 50 DKK går i smadder efter nogle måneders brug.

For eksempel http://www.reloop.com/reloop-adaptor-6-3-mm-jack-f-3-5-mm-jack-m-stereo

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

evt. find en med et lille kabel imellem stikkene..

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for tilbagemeldingen. Har du selv erfaring med at anvende de adaptere som du linker til? Jeg tænker vi skal op i kvalitet og købe noget hos en musikforretning. Spørgsmålet er bare hvilken type, som er herre go' Det er nemt at google, men google fortæller ikke, om det er kvali.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Buyr Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det fordi du ønsker en god kvalitet så er http://www.4sound.dk/ et rigtig godt bud, de har meget forskelligt og deres kvalitet er i top :)

Har selv en adapter fra dem af jeg bruger til studio / streaming til mit headset og det er godt nok fra mini-Jack til Jack men den har holdt i snart 6 måneder og fejler intet og er god solid og så er de som sagt lavet i god kvalitet, det kunne eventuelt være værd at tjekke ud :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Buyr! :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

4sound svarer ikke på mails og har ifølge deres hjemmeside kun sølvbelagte adaptere af den type. Er der andre gode råd?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun sige godt om Thomann, som ligger i tyskland :) Et kæmpe internationalt firma med kvalitet.

Jeg har selv købt alt mit lyd udstyr m.m. derinde.

http://www.thomann.de/dk/adapterstik.html - der burde du kunne finde noget!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)