Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MØDEBOOKING SPØRGSMÅL TIL PRIS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg har tidligere skrevet et opslag ang mødebooking. Nu har jeg så lige lidt flere spørgsmål ang samme enme.

Jeg står i den situation at jeg har startet selvstændigt i telemarketing branchen. Jeg har ingen erfaringer som selvstændig og har egentlig været forholdsvis kort tid i branchen for ikke at  sige kun et lille års tid. Men da jeg fik nogle gode muligheder som jeg var nød til at handle efter, har jeg valgt selv at starte.

Jeg er lige nu underleverandør for et andet Call Center. Jeg levere mødebooking hvor jeg sætter et møde op imellem en forsikrings assurandør og kunden.

Lige nu lyder aftalen på 35 booket møder ugentlig men med mulighed for op til 2000 møder.

Som det ser ud lige nu får jeg 200kr pr AFHOLDT møde dvs. mødet kan aflyses og jeg får så INGEN betaling. Jeg syntes personligt selv at 200kr pr. AFHOLDT møde er meget underbetalt.

Har flere gange hørt fra forskellige folk i branchen at normalen ligger mellem 1000 - 1500 pr. afholdt møde som LEVERANDØR. Hvis dette kan passe og er tilfældet vil jeg mene at man som UNDERLEVERANDØR skal tjene mere end 200kr pr afholdt møde.

Da jeg er registreret med CVR. skal der jo også betales en del skat og moms af de 200kr som så vil gøre det beløb endnu mindre, også tjener jeg som selvstændig mindre end jeg ville gøre som ansat i det call center jeg er underleverandør hos.

På forhånd tak.

Mvh. Kodjo

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 😀
Jeg har brugt møde bokkinger mange gange og jeg har aldrig givet 1000 eller 1500 pr afholdt møde, men det kunne da være fedt for dig at have en uge lønd på over 50.000 + moms for at booke ca. 35 møder.
Normalt ligger prisen på 450 pr. Booket møde.
De 200 kr. Du får er vel også + moms ?
Jeg har dog været oppe og give 800 kr. Pr booket møde, men så er det en dansk virksomhed der har booket et
par møder for mig i Los Angeles.
Mvh. Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu er det forsikringsmøder der er tale om her. Prisen er i den lave ende ved 200 kr. Men omvendt får du den ikke i b2c op i samme prisleje som de fleste andre møder. Et realistisk niveau er vel en 300-400 pr møde på den type møde i udgangspunktet. Ligger du længere ude i "fødekæden" vil din afregning selvfølgelig blive lavere, når der er flere der skal tjene på det. 

Mvh Jannie

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

200,- pr. afholdt møde er ret lavt.

Jeg har indgående kendskab til forsikringsbranchen og ved at normalen er på 300-400 pr. møde, som en anden skriver.

Hvis det var 200 pr. booket møde, var prisen måske okay. 40% af alle bookede møder, i den branche, bliver aflyst af kunden.

Det vil sige, hvis du booker 35 møder i ugen, så bliver de 14 aflyst af kunden, tilbage er der så 21 møder, af 200,-, hvilket giver 4200 i ugeløn til dig. Så kan det jo bedre betale sig at være kassedame eller lignende.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)