Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at være iværksætter, men ikke ved om du tør?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, hvordan det er at have det sådan  -havde det vist i ca 10 år, men det er blevet meget nemmere at starte i dag end tidligere, og du kan endda skaffe dig nogle af de kompetencer og netværk, som er alfa og omega, mens du endnu passer dit job 

Holder i eftermiddag foredrag om dette på Næstved Bibliotek

Der er selvfølgelig også lavet et link, så der er mulighed for at bruge deleøkonomien - ved at lave samkørsel - men det er jo det med at dele, så skal man være flere 

https://gomore.dk/events/2196-ivaerksaetteri-og-mikrovirksomheder

Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I aftes hørte og bidrog en fyldt mødesal på Møn bibliotek i "Iværksætter på fuld eller deltid"

Det er så fedt at holde disse foredrag - tænk sig at få det privilegie at få lov til at inspirere i et rum, der er fyldt med ideer og drømme, engagement og koncentreret tilstedeværelse.

""Du ramte godt nok præcist" - sagde én på vej ud af døren - hvordan? "Du sætte lige fingeren på de ømme punkter - jeg ved godt, at jeg skal ud af min komfortzone... jeg har produktet, det er testet og det er unikt. Du viste mig præcis, hvor jeg skal kvalificere mig" 

Hvis du har ideer til Erhvervs-service, som jeg måske skal kontakte, for at sælge dette foredrag til jeres område, så skriv gerne 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)