Vi er et nystartet dansk firma med ansatte bosiddende i Danmark(København) og Thailand(Khao Dao, Hua Hin) og har for ganske nyligt fået patent på en nyskabende whitening product kaldet "Snowwhite".
Produktet går i alt sin enkelthed ud på at kunden bliver sprøjtet med C-vitamin samt vores speciel udviklet whitening produkt og vil efter gentagne behandlinger(7-10 gange) have tydeligt pænere hud, da C-vitaminet går ind og reparer ujævnheder samt dårlig hud, og vil samtidig have en flot lys kulør som vil være vedvarende i ca 3 måneder hvorefter behandlingen skal genoptages med besøg på klinikken ca 2 gange månedligt.
Vi søger i denne forbindelse kontakt til agenter i Bangkok som kan finde modtagere i form af forretningstagere som vil være villige til at investere i denne nyhed.
Er der nogen af jer herinde der har kontakter i Bangkok eller som ved hvordan disse kan skaffes?
Blot af nysgerrighed (og skepsis): Hvilke stoffer indgår der i produktet? Hvis du altså kan/vil skrive noget om det. - Det må jo være af en vis lødighed, siden I har kunnet få patent på det. Jeg tænker i denne forbindelse på et produkt, der har været brugt til et lignende formål i Østen, og som vistnok indeholder kviksølv, hvorfor folk naturligvis er blevet syge af det.
Vores produkt er udviklet og testet indenfor EU og overholder derfor gældende normer herom.
Har godt hørt om det produkt der cirkulerede rundt i østen og gjorde folk syge, men jeg kan med 100% sikkerhed garantere at vores produkter kun indeholder natur produceret ekstrakter.. (Og de er ikke testet på dyr)
Godt at høre . Hvis I får brug for sproglig assistance i forbindelse med lancering eller andet, er I naturligvis meget velkomne til at kontakte mig på susanne @ sprog-og-kontor.dk.
Investorer og ressourcer er rigtignok ikke lige min boldgade... Det, jeg tænkte på, var oversættelse/korrektur af brochuremateriale eller lignende.
Nu mangler I så "bare" at opfinde et tilsvarende produkt, der kan give os "lyshuder" den så eftertragtede, bare lidt mørkere teint uden risiko for helbredet... .
Nå, men lad høre fra jer, I med kontakter i Thailand.