Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge nybegynder iværksættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to kvindelige teenagere, som har besluttet at kaste os lidt ud i noget iværksætning. Problemet er at vi mangler lidt hjælp til nogle idéer osv. Vores tanker om dette startede med at vi lavede noget regnskab på at videresælge bananer fra Etiopien, men det er nok ikke det der er allermest muligt. Vi har også tænkt på at bringe legetøj og gadgets til Danmark, men vi har som sagt brug for hjælp. 

Så hvis du måske kender nogen, der kender nogen, der kunne have brug for os eller kunne hjælpe os igang, eller hvis du selv har en genial idé, vil vi meget gerne høre fra dig. 

Kærlig hilsen

Emma Guldager og Tine Nielsen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:00

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:01

Hej, 

I er velkommen til at skyde mig et par mail, hvis i har direkte spørgsmål i vil have feedback på.. 

jh@jannikhansen.co.uk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emma og Tine.

Der er lidt langt i mellem at videresælge bananer til at sælge legetøj. Jeg synes i bør sætte jer ned og lave en forretnings-plan for det i allerhelst gerne vil sælge. Vælg noget i brænder for og vil kunne have interesse i de næste mange år, så i ikke pludselig mister interessen for jeres kommende virksomhed. I kan lave en swot-analyse med stærke sider, svage sider, muligheder og trusler. På den side der hedder www.Forespørgsel.dk har i mulighed for at læse om at finde på et koncept og informationer om at bearbejde en forretnings-plan.

I må have held og lykke i fremtiden!

Mvh. Lasse

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)