Hej Aminoer, Sidste år åbnede jeg webshoppen dfordesign.dk sammen med en partner. Hun trak sig hurtigt efter start, da hun blev gravid og jeg søger derfor nu en ny partner, da jeg gerne vil dele den med en anden. Jeg søger en, som brænder for at skrive gode tekster og markedsføring, da meget af arbejdet vil være indenfor disse områder. Umiddelbart har jeg overvejet at finde en marketing eller kommunikations studerende, som kunne være interesseret i at være partner og som samtidig kunne få en lille betaling, så han/hun kan have det som et studiejob, men det er slet ikke et krav, at det skal være et sådan set-up. Jeg har selv et fuldtidsjob, så det er primært på hobby plan, så det forventes, at man kan lægge omkring 15 timer om ugen. Har I nogen forslag til, hvor jeg kan finde en relevant partner? På forhånd mange tak for hjælpen! Venlig hilsen' Camilla |
Hej Camilla
Det lyder da super spændende og hvis jeg havde tiden, så var jeg meget interesseret.
Jeg synes du skal lave et opslag og ligge det på Linkedin - det spredes hurtigt. Men sørg for at det er professionelt og sæt krav til din partner. Ellers ender du med at drukne i useriøse henvendelser fra lykkeridere. Been there...
Jeg deler gerne på Linkedin. Jeg har et stort og godt netværk.
Held og lykke med din forretning
Venlig hilsen
Vivi Gamskjær Vroue