Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne finde partner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 17
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Sidste år åbnede jeg webshoppen dfordesign.dk sammen med en partner. Hun trak sig hurtigt efter start, da hun blev gravid og jeg søger derfor nu en ny partner, da jeg gerne vil dele den med en anden. 

Jeg søger en, som brænder for at skrive gode tekster og markedsføring, da meget af arbejdet vil være indenfor disse områder. Umiddelbart har jeg overvejet at finde en marketing eller kommunikations studerende, som kunne være interesseret i at være partner og som samtidig kunne få en lille betaling, så han/hun kan have det som et studiejob, men det er slet ikke et krav, at det skal være et sådan set-up.  Jeg har selv et fuldtidsjob, så det er primært på hobby plan, så det forventes, at man kan lægge omkring 15 timer om ugen. Har I nogen forslag til, hvor jeg kan finde en relevant partner?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen'

Camilla

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:41

Hej Camilla

Det lyder da super spændende og hvis jeg havde tiden, så var jeg meget interesseret.

Jeg synes du skal lave et opslag og ligge det på Linkedin - det spredes hurtigt. Men sørg for at det er professionelt og sæt krav til din partner. Ellers ender du med at drukne i useriøse henvendelser fra lykkeridere. Been there...

Jeg deler gerne på Linkedin. Jeg har et stort og godt netværk.

Held og lykke med din forretning Smile

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:01

Virksomhedsbørs er også en mulighed? 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:42

cata:
som kunne være interesseret i at være partner og som samtidig kunne få en lille betaling

Så det er altså ikke en 50 - 50 % partner du søger ?. Du bliver nok nød til at uddybe det lidt hvis du vil finde en Partner, eller en tekst forfatter eller hvad det nu er du søger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 14. Nov 13
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 17:55

Hej Michael,

Mange tak for input. Jo det er en 50-50 partner jeg gerne vil finde, men vil sandsynligvis ligge flere timer end jeg kan, så derfor evt. en betaling. Dog var det primært tænkt hvis det var en studerende, så personen ikke skal have et studiejob udover. Jeg vil sørge for at få det specificeret ordentligt, mange tak!

Tilmeldt 13. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:26 | Låst

v 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 19:07

Hvor i landet befinder vi os :) jeg kunne godt være interesseret i din udfordring :) og jeg er studerende ;)

Tilmeldt 14. Nov 13
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 19:21

Hej Lars,

Jeg befinder mig på Frederiksberg. Hvis du er interesseret må du meget gerne sende mig lidt om dig selv, og hvad dine kompetencer er til info@dfordesign.dk

Tilmeldt 14. Nov 13
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 21:02

Hej Vivi,

Mange tak for dine input. Linkedin lyder som en rigtig god ide, det vil jeg helt klar overveje. Hvis jeg går den vej, vil jeg meget gerne skrive til dig igen og bede om at få det delt. Mange tak for tilbuddet! Du har helt ret, jeg skal have lagt nogle tanker i, hvad jeg overvejer hos en partner, så jeg får en ordentlig partner om bord. 

Mange tak for hjælpen og held og lykke med din forretning også

Venlig hilsen

Camilla

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 19:48

Hej Camilla

Hvis du stadig søger en partner, skal du være velkommen til at sende mig en besked eller en mail på kontakt@formuleringen.dk. Jeg vil gerne høre nærmere. 

Mvh Cecilie

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)