Når jeg inde på shopifys administrationsside kigger på menuen, er der følgende muligheder i Danmark - kan nogen hjælpe mig med gode råd til hvad jeg skal vælge?
vil gerne have en billig men sikker løsning hvor aman kan betale med VISA DANKORT
kontakt quickpay og ePay som kan give dig hjælp og pris.
hvis du skal kunne vise visadankort logo kræver det nets aftale som de også kan hjælpe med - øvrige må vise VISA kort og de fleste - men mig bekendt ikke alle, kan køre visadankort den vej, dog jo til det meget højere gebyr på visa - frem for nets via dankortdelen. Det afhænger meget af, hvor stor eller lille du er og vil blive
Jeg ville tro clearhaus som kan googles også var nogen du kunne checke
se evt egne tal med og uden flueben i dankort på www.kortgebyr.dk
Stripe og flere af de andre inkl paypal jer relativt lette at få og opsætte, men tager jo et ganske højt gebyr - som så kan være OK hvis man ikke har ambition om at leve af et site, eller som en spæd start.
Kommer man op hvor man skal leve af det, vil dankort være ret uundværligt - ca 80% af al dansk nethandel kører via dankortdel af visadankort og rent dankort.
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak for begge svar - fint - jeg starter ud med Stripe, men i mellemtiden har jeg så fundet ud af at jeg også skal bruge en "indløser" og her kan jeg se i tidligere tråde at Swedbank ofte kommer op... uha uha... det bliver dyrt alt det her
Stripe er det man kan kalde en 'all-in-one' betalingsløsning, dvs. at de også står for indløsningen og du har derfor ikke brug for at lave en indløsningsaftale med Swedbank. Hvis du hopper ind på kortgebyr.dk, indtaster dine forventede antal transaktioner og fravælger dankort, da vil du se de forskellige løsninger :)