Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kreditkortbetaling på Shopify- hvilket af disse skal jeg vælge:

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg inde på shopifys administrationsside kigger på menuen, er der følgende muligheder i Danmark - kan nogen hjælpe mig med gode råd til hvad jeg skal vælge? 

vil gerne have en billig men sikker løsning hvor aman kan betale med VISA DANKORT 

2Checkout

Authorize.net

Braintree

CyberSource

PAYMILL

PacNetRaven

QuickPay

WorldPay Direct

WordPAy Offsite

ePay

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:22

Vælg Stripe. Det er gratis at komme igang med :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:10

kontakt quickpay og ePay som kan give dig hjælp og pris.

hvis du skal kunne vise visadankort logo kræver det nets aftale som de også kan hjælpe med - øvrige må vise VISA kort og de fleste - men mig bekendt ikke alle, kan køre visadankort den vej, dog jo til det meget højere gebyr på visa - frem for nets via dankortdelen. Det afhænger meget af, hvor stor eller lille du er og vil blive

Jeg ville tro clearhaus som kan googles også var nogen du kunne checke

se evt egne tal med og uden flueben i dankort på www.kortgebyr.dk 

Stripe og flere af de andre inkl paypal jer relativt lette at få og opsætte, men tager jo et ganske højt gebyr - som så kan være OK hvis man ikke har ambition om at leve af et site, eller som en spæd start. 

Kommer man op hvor man skal leve af det, vil dankort være ret uundværligt - ca 80% af al dansk nethandel kører via dankortdel af visadankort og rent dankort. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 15:21

Tak for begge svar - fint - jeg starter ud med Stripe, men i mellemtiden har jeg så fundet ud af at jeg også skal bruge en "indløser" og her kan jeg se i tidligere tråde at Swedbank ofte kommer op... uha uha... det bliver dyrt alt det herWink

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:55

Stripe er det man kan kalde en 'all-in-one' betalingsløsning, dvs. at de også står for indløsningen og du har derfor ikke brug for at lave en indløsningsaftale med Swedbank. Hvis du hopper ind på kortgebyr.dk, indtaster dine forventede antal transaktioner og fravælger dankort, da vil du se de forskellige løsninger :)

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 09:00

tak! ih..det lettede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)