Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger vi konverteringen og får hjemmesiden til at fremstå som en forretning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Gro i byen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Knudsen:

Hej Hresben,

Der er rigtig mange ting som går ind og påvirker jeres konverting. 

En typisk stabil konvertingsrate bør ligge mellem 2-4% - og der er en del faktorer som går ind og påvirker jeres side på negativ vis.

Først og fremmest vil jeg undgå, hvis jeg var jer, at have en løsning opsat i WooCommerce. Det kan for nogen, især for mig fremstå som værende amatører bag. Når det er sagt, så er pragende CTA knapper essentielt for at have en høj konverting. En typisk ''læg i kurv'' knap er grøn, men for jeres vedkommende vil i opleve en merkant forskel, hvis i laver jeres CTA (læg i kurv) knapper orange eller lign. - farven skal være en farve som KUN repræsentere jeres CTA knapper. Når i bruger grøn, så falder det hurtigt sammen med resten af siden (natur, blade mm.).

Tilmed taber i rigtig mange kunder i jeres checkout flow. Det vil altså sige, at der ikke er en flydende overgang fra når kunden lægger i kurven til der er betalt. 

Der er et par ekstra ting, som går ind og påvirker jeres konverting negativt. Men I kan lige kontakte mig, så kan vi snakke om det. Men et estimat ville være, at i ville kunne øge jeres konverting fra jeres nuværende til mellem 300-500% mere.

Smid mig et kald på 31360737 eller en mail på kontakt@sedia.dk - så tager vi den med det samme (gratis).

Hej Kasper.

Ift. WooCommerce formoder jeg, at de færreste af vores kunder har kendskab til diverse shop-systemer. Er det noget særligt ved WooCommerce-designet, som ikke virker prof, tænker du? Jeg har tidligere erfaring med Shopify, men prioriterer en gratis løsning indtil videre. Vil det kunne påvirke vores salg drastisk at skifte i din vurdering?

Rigtig godt tip med CTA-knapperne. Jeg ser til det asap!

Checkout flow har jeg forsøgt at holde indenfor de 3 klik, jeg har kunnet læse mig til på diverse e-commerce blogs. Har du tips til, hvordan jeg kan gøre det endnu mere smidigt?

Tak for rigtig god feedback. Jeg kontakter dig gerne i morgen på telefon. Dog tænker jeg, at det måske er meget fedt at holde nogle af de gode råd her på Amino, så andre kan få noget ud af dem i fremtiden?

Tilmeldt 31. Jul 15
Fra  Gro i byen Skrevet kl. 16:10

PashminaWear:

Jeg synes det er et fedt koncept. Har du overvejet at lægge shoppen på forsiden og gøre bloggen til en del af shoppen? 

Når jeg har lagt noget i kurven kommer der en lille anonym knap der siger "se kurv". Jeg ville lave en større popup som tog mig til betaling.

Tak for ros!

Det er nogle rigtigt gode råd. Jeg vil helt klart se til både at få shoppen på landingssiden og sende den besøgende direkte til betaling, når der lægges noget i kurven.

Tilmeldt 31. Jul 15
Fra  Gro i byen Skrevet kl. 16:12

Simon Hansen:

12% af 300 = 36. 3% af dette er 1. 

Altså burde i med en udemærket konverteringsrate (3% ca) have 1 salg i måneden (på en måned med 300 besøg). Hvis i får shoppen på forsiden, slipper i for først at skulle have dem et sted hen for så at skulle få dem et nyt sted hen. Når det er sagt, bør i nok sigte på noget mere trafik.

Helt klart, det lyder fornuftigt.

Jeg synes jeg gør hvad jeg kan med SEO, men vi skal måske snart overveje betalt trafik.

Tilmeldt 31. Jul 15
Fra  Gro i byen Skrevet kl. 16:15

webshop-works:

Hej,

Spændende webshop I har gang i. Har I overvejet at køre nogle split test, for at optimerer Konverteringsraten?

Jeg kan anbefale www.vwo.com og der kan du få en gratis periode på 30 dage, hvor man alligvel kan nå at få optimeret meget på sin shop.

Det er utrolig nemt at arbejde med.
Held og lykke

Tak for det!

Det ser enormt fedt ud det værktøj. Tak for tippet!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)