Hej Aminoer. Vores hjemmeside hos Gro I Byen (www.groibyen.dk) har fået en webshop, men vores konvertering er desværre ikke helt så høj, som vi havde håbet. Vi har fået rigtig god respons på vores produkter, når vi har været på markeder, og generelt når vi møder vores kernekunder. Det lader dog til, at vi ikke har held med at formidle vores produkter godt nok på hjemmesiden. En af udfordringerne for os er, at vi er gået fra at have en hjemmeside med ren information og blog og nu har bygget en webshop ovenpå. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt siden lander et sted midt mellem shop og blog, og derfor ikke lykkes med nogen af delene. Jeg håber, I har lyst til at give mig lidt feedback omkring førstehåndsindtryk, design og formidling på siden. Dbh, Esben |
Hvor mange besøg har i ca.? Og hvilke sider/undersider ser de?
Hvis de kun ser jeres blogindlæg, er det jo begrænset hvor meget de kan vide om, at det er en shop.
Ting man kunne gøre var måske at tilføre noget "vores butik har de her anmeldelser på webshop", "vi sælger det her til dig (på bloggen", "hvis du køber for over 500 kroner tager vi fragten", "vi tager alle de her kort". Så ved brugeren da i hvert fald, at der er tale om en shop.