Har jeg forstået det korrekt, at det kun er EN GANG om året, at jeg så skal udfylde mit overskud eller underskud som jeg indberetter til skat i rubrik 111 eller 112 hvis det er underskud. Og det er når 2015 er overstået? Det samme når 2016 så bliver overstået?
Det skal lige siges at "virksomheden" bliver åbnet 1. oktober.
korrekt - Du skal føre dit regnskab helt løbende uden "unødig" forsinkelse - men det er først ved årsopgørelsen du skal skrive tal i udvidet selvangivelse - også lidt mere end kun 111 eller 112 - så ja efter 2015 inden 1/7 for 1/10 - 31/12 og samme fremover for helår.
Regnskabet skal du sammen med alle bilag gemme i 5 år og kun hvis skat beder om regnskabet til kontrol, skal det indsendes
ja - du har halvår - men stadigt skal du føre regnskab helt løbende og kunne fremlægge ved krav - Ja du skal ikke indberette andet i PMV som jo er uden moms og uden andre pligter - herunder heller ikke ret til import fra uden for EU mm
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Iphone rettede du har helt ret - til du har halvår . Du har helt ret du skal kun indberette en gang om året i udvidet selvangivelse efter hvert år fra 1/1 til frist udløb 1/7
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER