Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får man kunder af "Giveaways"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Fra  TeenToj Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg sidder her og tænker på en ting. Jeg har lige startet min webshop op og vil gerne have flere kunder i den. Jeg tænker om det er rigtigt at man kan få mange flere kunder ved at lave en konkurrence med sit produkt? F.eks. på Instagram?Jeg håber at der er nogle her inde der har nlgle erfaringer med det!!;-)

Tak på forhånd 

MVH: Jeppe Rønn

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Vi har lige igangsat en giveaway i forbindelse med lanceringen af vores side http://byic.dk - det har allerede skabt en masse aktivitet på facebooksiden og et stort antal besøgende herigennem. Ved brug af giveaways på instagram skal du huske at din mobilversion af siden skal være godt optimeret, da de besøgende formentlig ser siden på mobilen.
Ellers kan jeg helt sikkert anbefale det!

God vind med din webshop :-)

/Martin Windelborg

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Rønn:
Jeg tænker om det er rigtigt at man kan få mange flere kunder ved at lave en konkurrence med sit produkt

Konkurrencer kan i hvert fald give noget opmærksomhed og fokus på dit produkt og din virksomhed, men der er helt sikkert også mange som blot liker, deler, følger osv. for at vinde - men som ikke nødvendigvis ville være voldsomt interesseret i produktet ellers. 

Jeg har nogle gange givet produkter væk, for at få nogle anmeldelser, som så kan øge min shop og produkters troværdighed blandt andre besøgende. 

Men prøv det da af - det skader jo ikke at prøve. :) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk en konkurrence kørende på FB pt, Min erfaring er helt klart, at skal du have det til at give kunde, skal det være dine egne produkter du udlodder, eller gavekort til dine egne produkter. Kan man vinde iPhones, Macbooks osv, får du masser af likes og tilmeldinger, men det giver intet salg, da folk kun deltager pga gevindsten. 

Så lav konkurrencer med egne produkter, det giver både salg og opmærksomhed :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)