Kære Amino, I dag får jeg en trussel, og at han vil smide mig i RKI - selvfølgelig er det en privathandel, og jeg har ikke bundet mig til noget som helst. Han reagere dog, og siger at han mener "SOA" istedet for RKI. Jeg har dog ét spørgsmål; hvad pokker er SOA? Derudover vil jeg også gerne høre hvad I siger - er det mig der er skurken her og fortryder mit køb, eller er det i orden? Jeg synes umiddelbart det er helt fint at jeg fortryder - det er ren købmandsskab. Selvfølgelig sker der, at kunder fortryder købet. Jeg vælger ikke at nævne hans navn - noget respekt har jeg altså. |
Soa siger mig intet Society of Actuaries men det er ikke noget der kan bruges her.
Jeg ville nok tvivle på det du skriver om, at du kan overbese om det var en ren privat handen - da din overskrift tyder på du driver erhverv og handlen også lægger en del op til det.
I så fald er der jo ikke en fortrydelse at gære gældende
Omvendt kan han jo ikke få dig registreret nogen steder på dettet og han kører jo ikke en sag for 1000 kr så, der er ikke noget at frygte og du har jo ikke fået frimærkerne leveret som jeg forstår det - ellers skal de selvsagt retur alle sammen omgående.
Blot som hel almindelighed - når man som du rent faktisk driver erhverv og køber til det, så må man anerkende der ikke bare er fortrydelse og dermed undgå at lave aftaler, man ikke kan holde.
Sælger kan jo har takket nej til en anden nu, og dermed skulle helt forfra.
venligst John Hannover