Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke fået betaling for arbejde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fuldført reklame-arbejde for en virksomhed til værdi af 11452 kr + 2863 i moms. Jeg modtog aldrig pengene og virksomhed som skulle betale mig blev erklæret konkurs. Jeg er momsregistreret.

Kan dette trækkes fra i mit regnskab som 11452 i udgift og 2863 i negativ moms? eller hvordan?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27

Ja hvis tabet er endeligt og kontateret så kan du

Meget mere om fradrag på tab i http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/fradrag.html - både generelle regler , en masse konkrete fradrag og hvordan og hvornår tab kan afskrives - beløb og momsmssigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:33

Udover det så er der givetvis gode muligheder for at du kan få nogle penge alligevel.

Har du prøvet at indlede sag hos fogedretten? 

Tilmeldt 9. Sep 15
Skrevet kl. 18:41

Jeg nåede desværre ikke fristen og har forsøgt flere gange at komme i kontakt med ejerne uden held.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 19:52

Hej, jeg står måske lidt i samme situation - må jeg have lov at spørge hvilken frist det er der er tale om?

Min kunde er dog ikke gået konkurs - endnu - men hævder at han er på vej til det.

Tilmeldt 9. Sep 15
Skrevet kl. 13:19

Fristen for at klage over manglende betaling som der var inden for en given periode efter firmaet gik konkurs

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

for at sige det firkantet- - så 

enten får man penge inden en konkurs - OM det betaler sig at bruge penge på retssag må man nøje overveje i den situation

eller man meddeler kurator, at man har penge til gode i boet når en konkurs anmeldes, men og i den angives en tidsfrist for at indbringe besked om tilgodehavende (hvorefter man generelt i øvrigt intet eller så tæt på næsten intet får, da der meget sjældent er noget til alm. fordringer i en konkurs)

eller - konkursen er færdig kørt fristmæssigt - eller helt enkelt afsluttet, og man afskriver sit tilgodehavende som tabt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)