Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner direktør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer jeg vil spørger om hjælp eller nogen der kender nogen, jeg har ansat som direktør i en virksomhed i 6 uger, men da tingen ikke kørte som de skulle sagde jeg op, og tingen var ikke okay det gik konkurs tvangsopløst efter 6 mdr efter min tid, og fordi jeg havde været en del af ledelsen er jeg nu i 3 år blokeret men vil starte op igen selv men det stopper mig pga dette nogen der kender nogen eller kan hjælpe mig jeg har værksted og salg af biler min mail er post-svar@hotmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

du bliver ikke blokeret hvis du har været ANSAT som direktør i 6 uger og selskabet så går konkurs 6 mdr efter du er sluttet og du ikke er ejer eller andet. Der er noget misforstået

Hvem blokerer dig?   og hvordan blokerer de dig?   Og for at være sikker - du var ikke ejer ved konkursen som kører?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jo det har man gjort fordi der ikke er noget regnskab til rådighed

På papir står der jeg ikke må eje elker deltage i ledelse i 3 år det en advokat krabbe fra Aabenraa der har fået det igennem jeg havde stiftet et aps hvor styrelsen ville tvangsopløst selskabet hvis jeg køre dette, der står så også at hvis og når tid er hæfter jeg personligt for det selskabet gør

Jeg kan ikke andet end være selvstændig det har jeg altid været, men syntes det svært nu og derfor søger jeg en

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nille. Står der i nogle papirer, at du er eller har været ejer af selskabet?

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej det mener jeg ikke der gør det en lang træls historie og det møj træls, har haft en advokat på fra Roskilde rigtigt dygtig og han siger retten fra en side godkender det advokat kommer med i det omtalte aps har der været et tab på knap 15000 ud fra det cirkulære skrivelse der sendt rundt og noget løn modtager krav på 56000 kvad jeg kan huske, og i loven for blokade står der at hvis kredindre har lidt store tab og hvis der er tale om selskabstømning kan direktør og ledes udelukkes, så det her er kun penge ned i lommen på advokat 12500 plus moms pr blokade

😢

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)