Ja, som overskriften siger, så er jeg lidt nysgerrig på jeres erfaringer. Er det bedst at have brands som allerede har været solgt, og som man ved sælger. Eller er det bedre at have måske dobbelt så mange produkter, men som kunden ikke har noget specielt kendskab til? Jeg tænker specielt i opstartsfasen.
Uha, umiddelbart er der jo mange faktorer der spiller ind tænker jeg. Dels bør man tænke på hvor man tjener flest penge, men lad os antage at man tjener lige meget, så vil jeg nok lave en kombo.
Det er dog vigtigt at du tænker på at dine kunder kan finde frem til det du vil sælge. Man siger at "varer sælger varer", men hvis du har for mange varer som drukner i hinanden kan det være et problem, så det er vigtigt at det ligeledes spiller.
Hvis nu vi så siger at de ikke koster de samme. Og når ja, så er der jo også et minimums krav fra leverandøren om 30 stk. Hvad ville du så vælge? Jeg står nemlig i et mindre dilemma, da pengene ikke er til begge dele.