Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De nye regler i AffiliateDM er ikke helt så fair...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja, som overskriften siger, så mener jeg ikke at de nye regler i AffiliateDM er helt fair Sad

Har man, som undertegnet, ikke mange i netværket, som ved hvad Affiliate er, så kan det være virkelig svært at få stemmer på ens side... Et eksempel fra i dag:

Sender besked på Facebook til de af mine venner som jeg tænker har mest styr på internettet og dets muligheder, da kun en har gidet stemme fra mit Facebook opslag på min væg. To af dem melder tilbage om det er SPAM eller det virkelig er mig? Indifferent

Jeg er lidt bange for at det måned efter måned bliver de samme sider, som får flest stemmer, hvilket måske for nogle af dem ikke indikerer at de har den bedste side, men at de har det største netværk.

Inden i begynder at skrive at misundelse er en grim ting, så vil jeg gerne understrege at de sider som har fået mange stemmer bestemt også fortjener det, men jeg stiller bare stadig spørgsmål ved om stemmerne er som følge af et stort netværk, og ikke fra folk, som reelt har været inde og vurdere de forskellige deltagene sider Wink

De bedste hilsner

Therese E. Olsen

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese,

Nu er det jo ikke Amino.dk der afholder AffiliateDM - eller på anden måde er affilieret med konkurrencen.

Sååå jeg synes du skal rette din henvendelse til dem, i stedet for et opslag her.

Kasper.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Kammersgaard:

Nu er det jo ikke Amino.dk der afholder AffiliateDM - eller på anden måde er affilieret med konkurrencen.

Sååå jeg synes du skal rette din henvendelse til dem, i stedet for et opslag her.

Det er meget muligt, men den startede på Amino, og den næste blev annonceret her (http://www.amino.dk/forums/t/257565.aspx), samt at langt de fleste, hvis ikke alle, deltagere er på Amino, så er det et fint medie at bruge til at få skabt en debat om problemet. For det er virkelig ikke særlig optimalt med det "like" system.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Som Jonas også skriver, så er det jo på Amino at det hele startede og der er flere Amino'er som deltager, hvilket gør Amino et oplagt sted at debattere emnet.

Jeg skriver jo ikke for at holde nogle til ansvar og forventer heller ikke at reglerne bare lige bliver lavet om, men måske, hvis jeg ikke sidder alene med min betragtning af reglerne, så kan reglerne revurderes - om ikke andet så til næste år Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Therese E. Olsen:

Du har en god pointe...

Jeg deltager ikke, Affiliate er ikke lige mit game, men jeg følger da med på sidelinjen for at blive klogere...

Men jeg stemmer ikke. Og hvorfor så ikke? Fordi jeg ikke har overskud og flere timer til at gå alle deltagerne igennem måned efter måned, for at kunne placere en stemme. Så i stedet for at stemme på en, som måske ikke fortjener det fremfor andre, så undlader jeg helt at deltage i den del. Det er ganske enkelt for omfattende at skulle tjekke alle deltagere og lave en vurdering...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men jeg stemmer ikke. Og hvorfor så ikke? Fordi jeg ikke har overskud og flere timer til at gå alle deltagerne igennem måned efter måned, for at kunne placere en stemme. Så i stedet for at stemme på en, som måske ikke fortjener det fremfor andre, så undlader jeg helt at deltage i den del. Det er ganske enkelt for omfattende at skulle tjekke alle deltagere og lave en vurdering...

Spot on Yes og netop derfor er det, i mine øjne, ikke en affiliate konkurrence men en "like" konkurrence

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har 100 % ret.

Selvfølgelig er der ingen som hver måned metodisk gennemgår samtlige 50-60 hjemmesider og bedømmer dem på en række kriterier før de afgiver en stemme på den de finder bedst.

Når man laver sådan et setup vil det altid ende som en ren popularitetskonkurrence. Og vel at mærke ikke en konkurrence om det mest populære site, men den mest populære ejer. Eller den som har det største netværk. Eller den som er mest ublu i sin marketingsociale medier :-)

Det er altså stadig en konkurrence, bare ikke om kvaliteten eller indtjeningen af det pågældende website.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)