Hej kære aminoer Jeg har længe siddet med et ønske om at være iværksætter. Dog har jeg altid tænkt, at det bedste ville være at færdiggøre gymnasiet og så universitet. Jeg står nu i mit sabbatår, og føler virkelig at min ide muligvis kan gavne enkelte mennesker, virksomheder og lande med at nedsætte arbejdsløsheden. Kort om projektet - Virksomheden skal hjælpe mennesker og virksomheder i forbindelse med rekrutteringsprocessen, når det kommer til job, ansøgning, samtale osv. - Endelig bliver virksomheder en del af et større rekrutteringsproces, der muliggøre for virksomheder, at den rette profil er i nærheden. Hvordan tjener min virksomhed penge?
Virksomheder der muligvis kunne være interesseret i dette?
OBS. Jeg søger partner eller investorer. Skriv hvis det har en interesse. Der er ikke krav på erfaring eller noget lign. Dog er det et krav med lidt kapital til start-up og ideudvikling. Jeg er personlig selv villig til at investere 50.000kr. |
Hej,
Det lyder spændende.
Jeg er interesseret i at høre lidt mere om din idé.
Jeg kender i forvejen til rekrutteringsbranchen, eftersom min far driver egen rekrutteringsvirksomhed.
Til dagligt arbejder jeg selv i en transportvirksomhed og har ansvar for distribution af øl for en stor dansk virksomhed.
Tidligere har jeg startet en virksomhed med potentiale til at udvikle sig, men måtte desværre droppe det grundet kapital og tid.
Nu søger jeg igen en udfordring som iværksætter, og er fyldt med idéer.
Jeg er ikke ude på at deltage som investor, men derimod som partner.
Har det interesse er du velkommen til at kontakte mig.
Vh
Søren