Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besked til mig selv: Let røven!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Spammer lige mit netværk med link til et blogindlæg som virkelig har givet mig en ny erkendelse. Jeg faldt over dette indlæg på Brog Blog forleden dag. Kernen er at vi ofte lader vores tid være styret af andres krav/mål/behov i stedet for vores egne, f.eks. ved at starte dagen med at tjekke mails, sociale medier osv.. Det gør jeg altid, både i virksomheden og på mit lønarbejde, og så bruger jeg resten af dagen på alt muligt andet, end det jeg brænder allermest for. Pointen er, at man skal starte arbejdsdagen med at bruge ½-1 time på sine egne mål. Besked modtaget!

Jeg har startet dagen med at registrere domænet webergmann.com. Jeg har længe gået med et ønske om at udvikle en international online platform (det lyder sgu fancy! Skype-Giggle) hvorfra jeg kan sælge webdesign i form af templates/temaer i HTLM/CSS, WordPress, MODx og CouchCMS.

Løfte til mig selv: Fremover vil jeg starte alle arbejdsdage med at bruge mindst en ½ time på mine egne mål.... eller næsten hver arbejdsdag i hvert fald.

Det absolut læseværdige blogindlæg, som måske har ændret mit liv en lille smule:

Den ene ting, du skal gøre, inden du tænder din computer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)