Fedt.
Det er en nøjagtig kopi af konceptet 'Dragons Den', der vises på BBC - hvis nogen også gerne vil se den. Kan varmt anbefales
https://www.youtube.com/results?search_query=dragons+den+uk+all+episodes
Fedt. Det er en nøjagtig kopi af konceptet 'Dragons Den', der vises på BBC - hvis nogen også gerne vil se den. Kan varmt anbefales https://www.youtube.com/results?search_query=dragons+den+uk+all+episodes |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Det er også samme publisher (mener jeg) - samme melodier osv der bliver spillet ;) |
Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com
Jeg synes at det Canadiske Dragon's Den er bedre. Shark Tank plejede at være min favorit, men synes der er ved at være for meget show over det. Tror jeg skal se om ikke den danske version kan streames :) Mvh Carsten |
Der findes også den amerikanske version - der er lidt anderledes i designet og meget 'amerikansk' - 'Shark Tank'. Der er det nogle vilde/løjerlige præsentationer og ofte mange flere penge på spil. |
Here you go ;) |
Hmm. Ja lidt ØV synes jeg efter at have set udsendelsen. Det er jo et meget fedt koncept, men hvis man troede man kunne lære lidt om prissætning mv. , ja så synes jeg godt nok det var en tynd omgang. |
Det er tydeligt at se at det er et program som er lavet for at underholde familien danmark, og ikke så meget for at undervise familien danmark. Det synes jeg er lidt trist. Jeg forstår ikke hvorfor vi skulle se den pitch af nodebook. Men jeg kommer jo nok til at se de sidste 7 afsnit alligevel. |
Jeg synes at de iværksættere, som ikke er så gode til at pitche deres idé - eller som validere deres hjemmeside med sange til børn til 10 mill. - er de bedste og også mest lærerige. Det er i det hele taget et program, som giver mig lyst til at være lidt entreprenant |
Fuldstædig enig Michael. Typisk DR efterhånden forstår de kun at underholde familien Danmark.
|