Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Smykkeproduktion i udlandet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg går med en stor drøm om at designe mine egne smykker og sælge dem via min egen webshop. Jeg vil meget gerne producere mine smykker i fx Thailand eller Kina eller Vietnam osv. Jeg vil derfor høre om der er nogen af jer som har nogle gode kontakter i disse lande, som kunne hjælpe mig med at producere mine smykker? Eller om i generelt bare har nogle gode råd til hvordan jeg får et stærkt leverandørsamarbejde på benene? Jeg er helt ny i denne branche, så alle råd modtages med kyshånd! Tak på forhånd.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 16:56

yamna123:
Jeg vil meget gerne producere mine smykker i fx Thailand eller Kina eller Vietnam osv.

Hvorfor er det lige du vil have dine smykker lavet på den anden siden af jordkloden, når du er helt ny i branchen, tro mig det er altså ikke bare lige nogen man gør - alt er vanskeligt, lige fra kommunikation, kvalitetskontrol, synd med ædelmetal .... osv.   Undskyld mig men lidt naivt at tro at en nybegynder kan håndtere at outsource til Asien.

Ravn

Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:18

Som sagt, så ved jeg ingenting om det. Jeg har lavet en masse research og de fleste udbydere af smykker, får deres smykker produceret i disse lande. Udover det er det også fordi at det er meget billigt at få dem produceret der, og så er det også fordi at jeg ikke har kunnet finde nogen i Danmark som producerer smykker. 

Men hvis du synes det er dumt og naivt af mig at stræbe efter at få produceret mine smykker i disse lande, hvad vil du så anbefale mig at gøre? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)