Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil mon sponsorere pokerspillere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I er eminente at brainstorme med så jeg vil rigtig gerne trække på jeres opfindsomhed.

Poker kontoret i København undersøger markedet for sponsorer. Vi er (desværre) underlagt restriktioner i den danske lovgivning og kan ikke reklamere for spillevirksomhed. Derfor er mange oplagte sponsoremner allerede ude af billedet.

Derfor søger jeg efter en sponsor som på en eller anden måde gerne vil have deres produkt associeret med de bedste af de bedste. Det er nærliggende hvis produktet er highclass og/eller selv slår sig op på at være spitzenklasse. Måske et produkt som i en eller anden overført betydning kunne gøre en til en bedre pokerspiller - selvom jeg oprigtigt mener at der skal uendeligt meget mere til. Men det er jo et værktøj i markedsføring at lade som om at et produkt er vejen til succes.
Lukker vi et hovedsponsorat på baggrund af et forslag herfra vil jeg garantere noget gengældelse.

Jeg har selv skrevet diverse ting på notesblokken - fra energidrikke til Knorr Vie. Hvem har nogle andre gode bud i denne genre?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:27

Hvad og hvem er porkerkontoret egentlig. Er det nogle "pokernet'ere" imellem?

Jeg vil mene i skal skele til firmaer der er vandt til at tage risici og kan assosiere sig med mottoet "hvo intet vover, intet vinder". Eksisterende sponsorer af ekstremsport som RedBull er helt klart i denne kategori - det var måske det du havde i tankerne med "energidrikke".

Mvh Jesper

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 19:34

Pokerkontoret er et kontorhotel. Pladserne er fyldt med nogle af landets bedste online spillere. Ja, PokerNet.dk er partner i projektet. Så spillerne er fundet gennem netop PokerNet (som er danmarks største community)

Ja Red Bull er i kategorien. Men dem henter man jo mig bekendt i Tyskland, så er CULT og andre danske wannabee sukkerbomber selvfølgelig med på den liste.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)