Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 spørgsmål (Personprofil ? og Importskolen)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige 2 spørgsmål til start af webshop.

1. Kan det betale sig at få lavet en personprofil på mig, således at der er styr på hvad jeg er god til og hvad jeg ikke er god til (og evt skal have hjælp til), er pengene givet godt ud til sådanne en profil??

2. Jeg har læst om Importskolen, som underviser i hvorledes man importerer fra Asien. Jeg læste at der var en der anbefalede dette kursus, men der andre der har kendskab til den og manden bag?? (hører jo så meget om svindlere efterhånden)

Det var alt for denne gang, på forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:37

nuser43:
Kan det betale sig at få lavet en personprofil på mig

Nej, du kan lige så godt spørge familie og venner hvad du er god til og hvad du er mindre god til. Og så har du jo sparet pengene som du kan investere i dit firma i stedet for. Ren win-win.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 07:25

Ved du ikke godt selv, hvor dine spidskompetencer ligger? Gør det, du er god til og føler dig tryg ved, og bed om hjælp til resten. Ofte kan man også lære nye ting undervejs, så man kun behøver hjælp i starten.

Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 00:04

Tak for jeres svar, det har jeg taget til efterretning.
Er der nogen der kan hjælpe med mit andet spørgsmål vedt import kursus

Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 07:11

Er der virkelig ingen det kan hjælpe mig med det andet spørgsmål??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51

Af ren nysgerrighed. Hvis du vil starte en webshop, hvor altså sælger produkter/ydelser til kunderne, hvad ville du så bruge en personprofil til? Kunderne er langt hen af vejen ligeglade med hvem du som person er, såfremt din webshop blot virker seriøs og har det rette udvalg. Jeg kan slet ikke se relevansen her, da en personprofil i min øjne nærmere egner sig til en jobsamtale :)

Tilmeldt 20. May 07
Skrevet kl. 00:15

Hej
Der var for at få helt styr på mine stærke og svage sider, med henblik på hvor jeg har brug for hjælp, altså ikke for kundernes skyld men for at få den bedst mulige forretning

Mvh
Nuser43

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)