Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

META-titel vises ikke i google SERP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amoni-venner,

jeg skal høre om nogen kan hjælpe mig med svar på, hvorfor google ikke viser vores META-titel & META-description korrekt i søgeresultatet.
På min pc vises det i hvert fald ikke korrekt for vores side om julefrokoster ved en søgning på "julefrokost". Alle andre sider vises korrekt.

Tjek evt. dette link og meld gerne tilbage med besked om, hvad der vises hos jer og hvis nogen ved hvorfor vores META-titel ikke vises, så hører jeg også gerne om svar på dette.
http://bit.ly/1K0Muzz

Vores META-titel er: Julefrokost 2015 KBH - BOOK FirmaJulefrokost NU>>
Der vises dog dette: "Julefrokost - SuperEvent"

Vores META-description er:
JULEFROKOST 2015 med QUIZ-SHOW, FunEvents,Julebuffet & FRI-BAR. Fra kr.596. Årets Sjoveste FIRMAJULEFROKOST i København.Der vises: "Til Julefrokost hos SuperEvent bliver der tændt for diskolyset og skruet op for musikken kl. 22.00, så dem der vil slå sig løs på dansegulvet, har mulighed for ..."

Jeg er med på, at description kan variere afhængig af den enkelte specifikke søgning, men selve titlen har jeg ikke set på denne måde før.

Hvad viser jeres resultat i google? og er der nogen kloge SEO folk, som kan hjælpe mig hér?

VH

Palle

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Får samme resultat. Hvornår ændrede du det?

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du først lige har ændret det, så skal du vente til Google indexer din side igen.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy - det er mange måneder siden det er ændret.

Det underlige er, at ved en søgning på f.eks. Firmajulefrokost, så vises den korrekte META-titel.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders - det er mange måneder siden det er ændret.

Det underlige er, at ved en søgning på f.eks. Firmajulefrokost, så vises den korrekte META-titel.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme problem for meget lang tid siden. Og kan dårlig huske hvad løsningen var.

Men kan huske jeg prøvede nogle af disse foreslag: https://moz.com/blog/why-wont-google-use-my-meta-description 

Mener jeg prøvede NOODP, og så da google havde indekseret korrekt skiftede jeg tilbage til INDEX,FOLLOW. 

Men som sagt er det så lang tid siden så kan ikke helt huske forløbet.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke spor mærkeligt - det er helt normal "Google opførsel". Men først: Meta Title benyttes ikke af Google (læses slet ikke). Du har heller ikke noget meta tag med "title". Du har det korrekte "Title tag", der altså ikke er en meta tag :-)

Den søgning, du linker til, er super specifik - nemlig "Julefrokost Superevent". Og da Google kan finde lige præcist den tekststreng i din overskrift på den URL, viser de den som titel. Sådan har Google gjort i flere år.

Søger du til gengæld på "Firmajulefrokst 2015 hos SuperEvent", får du:

Alt er præcist som det skal være :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt som Thomas skriver at Google selv kan finde på at ændre din title/overskrift i søgeresultaterne.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)