Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tage chancen og blot sende design?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere og andre medlemmer

Håber i kan hjælpe mig lidt på rette vej her.

Jeg er igang, (næsten færdig) med at designe et produkt som jeg først vil have lavet en enkelt model af så jeg kan tjekke om den producent jeg har fundet, er den rette til den opgave.

Jeg har igennem Alibaba fundet en producent som virker som den rette for mig. 

Mit spørgsmål er så, om jeg blot skal sende mit design til dem? Hvordan kan jeg sikre mig at de ikke sælger mit design videre eller endnu værre, bruger det selv?

Glæder mig til at høre tilbage og på forhånd tak!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 15:40

Det er svært at gardere sig for, at nogen i f.eks. Kina ikke løber med din idé.

Men har du fået produktet tegnet op i 3D og fået lavet en rendering af det, som det mindste? På den måde kan du jo få en god idé om hvordan det ser ud. Derudover kan man jo printe en 3D-model - og endelig kan du få en dansk modelmager til at lave en egentlig prototype.

Du må sige til, hvis du har brug for en industriel designer Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:59

Hej

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig med produktion i Asien

Jeg sad nemlig i samme situation da jeg skulle have produceret mit produkt i Asien, men jeg fandt gennem mit netværk en dansk ejet produktionsvirksomhed i Thailand og det passet så godt at ejere og direktøren selv skulle til Danmark, så jeg kunne mødes med ham (netop for at sikre mig at han ikke var en svindler) og nu har han været min producent i et år og har leveret til tiden og i top kvalitet.

Ejeren og jeg har nu startet et samarbejde fordi han også oplever nervøsiteten i at fx sende sit design, selvom han er en stor produktionsvirksomhed med mere end 90 forskellige kunder i hele verden

Vores samarbejde går ialt sin enkelhed nu på at jeg er firmaet mand her i Danmark og mødes med nuværende og fremtidige potentielle kunder for at skabe tryghed fordi dirketøren ikke selv kan være i Danmark hele tiden.

Så hvis du stadig leder efter en producent ville jeg gerne se hvad vi kan gøre for dig

Se evt vores hjemmeside http://www.bangkokmolds.com

Og sende mig en mail ac@bmcmold.com

Tilmeldt 7. Sep 15
Skrevet kl. 21:33

Tak for dit svar. Jeg husker lige at kontakte dig i så fald at jeg får brug for sådan en. Tak!

Mvh

Tilmeldt 7. Sep 15
Skrevet kl. 21:35

Tak for dit svar og dit tilbud, dog kan jeg se at I ikke lige kan lave det jeg skal have lavet, ellers tak!

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)