Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til web og marketing bureau på hobby plan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi hedder Esben og Ulrik. 
Vi er begge stadig nye inde for iværksætteri
Kort fortalt vil vi starte et web og marketingsbureau.
Vi har ikke de store armbevægelser og derefter er det også kun på hobby basis.
Til det søger vi en web og kommunikations nørd.
Du må meget gerne være kvinde, fordi vi er overbeviste om, at det vil skabe en rigtig god synergi.
Vi sætter større pris på dine menneskelige egenskaber end de faglige, men din passion skal brænde for design og webudvikling og gerne inde for Wordpress.

Ulrik:
Jeg er en 23 årig passioneret mand med en iværksætter i maven. Jeg arbejder hårdt og er meget resultatorienteriet. Jeg elsker at arbejde med salg og markedsføring og det er også her mine kernekompetencer ligger. Jeg har arbejdet lidt med mit eget affiliate site, hvor jeg har opbygget hjemmesiden i Wordpress, men jeg er klar på mere.

Jeg har en baggrund som HHX studerende hvor jeg gik på en sproglig linie, da jeg har en stor interesse i sprog. Jeg tog bagefter en handelsøkonom, som jeg afsluttede med 8 måneders praktik i Holland. Jeg har planer om at læse overbygningen i innovation og entrepreneurship, fordi det passer perfekt til mig. Ved siden af vil jeg gerne involvere mig i spændende og profilerede projekter.

Esben:
Jeg er en 25 årig mand med stor interesse for forretnings og konceptudvikling. Jeg har erfaring med direkte og indirekte salg og var ligeledes en tur i Holland, som en del af min praktik under min uddannelse som markedsføringsøkonom. Engang i fremtiden vil jeg ligeledes læse videre, men nu skal jeg til udlandet at arbejde. Jeg er desuden involveret i et andet projekt med en dansk forsker. 

Vi håber at høre fra dig 
Mvh. Esben og Ulrik

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben og Ulrik

Velkommen i branchen, fedt i tør at kaste jer ud i det! 

Jeg har selv lanceret mit eget lille webbureau for 2 uger siden, så i må jo endelig skrive hvis i får lyst til at netværke en dag. Jeg er altid frisk på en god snak om iværksætteri Smile

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)