Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start på Webshop! Hjælp!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 5. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har tænkt mig at starte en ny webshop. Jeg har tænkt over målgruppe osv, og jeg kan fortælle, at jeg vil sælge plakater af forskellige typer. Jeg har fået lavet en hjemmeside ved brug af Word Press, hvor jeg har downloadet plugin'et WooCommerce. WooCommerce er et 'webshops-plugin' som gør det muligt at sælge og lave produkter samt et portfolio over dine produkter.
Jeg er meget grafisk anlagt, og jeg har erfaring nok til at stifte en webshop i wordpress. Jeg er derimod ikke så skarp overfor de forskellige krav og regler inden mht. Fragt, Handelsbetingelser, Levering osv.

Derfor har jeg nogle spørgsmål..
1. Hvad er obligatorisk at have i sine handelsbetingelser? Og hvad er på fri fod? Hvad anbefales?
2. Hvad er den nemmeste måde at gøre dankort / visakort en betalingsmåde? Og hvordan er det evt. billigst?
3. Hvilken genre virksomhed er klogest for mig at oprette min virksomhed som? Enkeltmands? Personligt-ejet Mindre Virksomhed (PMV)? - Og hvorfor?
4. Hvad er praktisk at vide, som jeg ikke har nævnt indtil videre?

Bare sådan generelt.. Hvilke råd har i, til at starte en webshop enkelt?

- Dette var en stor mundfuld af spørgsmål, men jeg håber virkelig, at jeg kan få svar på nogle af alle de ting, som jeg ikke har styr på. :/

Tak for din tid! Fortsæt god day :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)