Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til firma uden offentligt telefon nummer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at kontakt via sms, mail eller anden elektronisk er ulovligt, men HVORDAN skal man kontakte et firma som på deres hjemmeside KUN tilbyder en mail adresse, og samtidigt beskriver hvilke områder de ønsker at blive kontaktet omkring?

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 12:18

Det lyder som en rimeligt useriøst firma. de må da have en adresse?  Det er da på ingen måde ulovligt at kontakte firmaet via mail. 

Hvad med at prøve telefonbogen eller CVR registret. I CVR reg. kan du søge på firmanavnet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fysisk brev - det er givet bevist de har valgt som de har og kan du ikke finde telefon noget sted (kan jo være andre steder end deres egen side) så ville jeg ikke turde e-maile hvis det er i kommerciel sammenhæng 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 12:23

Hvis søger via DK-Hostmaster får jeg en fysisk adresse, men telefon nummer er ikke i brug (altså abonnement opsagt)

Det er kommercielt, så dropper denne - Tak for hurtige svar :)

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)