Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Palleregnskab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til et program til palleregnskab, som er til at betale?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:22

Paller kan vel betragtes som en vare man sælger og køber i sit normale regnskab..

eller??

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 22:52

Ja det kan man vel godt, men der findes systemer til det, og da vi håntere et sted mellem 300-400 palleforsendelser om dagen, skal vi bruge den rigtige løsning, så det er den vi leder efter

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 00:14

Med palleregnskab, mener du så "pant" på paller som skal returneres og krediteres ved aflevering?

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 07:37

Ja, det kan man sige, det er en form for pant, har du et syste?

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 09:19

Jeg har ikke noget som er lavet specielt til at håndtere den slags.

Umiddelbart kan det jo håndteres i de fleste regnskabssystemer, hvor pallerene registreres som en lagervare, der faktureres ved udlevering og hvor du laver en kreditnota når pallerne kommer retur. Så har du hele tiden styr på din pallebeholdning. Men hvis du skal have overblik over hvor mange paller du har "ude" og hvor de er, skal det laves en speciel rapport til det.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 4690 2208, så vi kan få defineret dit behov mere præcist og dermed finde en løsningsmodel.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:57

Jeg vil mene, at mange regnskabsprogrammer kan få lavet et specielt modul som du efterlyser og hvad det koster, må du spørge dig frem..

Jeg ville personligt selv oprette 2 varernumre: Udlån EU - Palle og Retur EU - Palle  og lave en varegruppe som hedder Paller , og så bruge intern statistik som redskab.

Geeked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)