Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport af op til 5 paller Helsingborg - Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg leder efter en vognmand som kan håndtere vores afhentninger i Helsingborg (levering i DK, primært Trekantsomr. / Århus / Horsens / Storkøbenhavn)
De fleste speditionsfirmaer kan som udgangspunkt klare det, men jeg leder efter en som kan matche følgende kriterier til en rimelig pris:

1: Helst daglig afgang - turen bookes tidligst 24 timer før afhentning.
2: Transport-tid fra Helsingborg til leveringsadressen skal være dag-dag, dvs. afhent f.eks. tirsdag kl. 15:30 leveres den følgende dag inden kl. 12:00
3: Skal kunne håndtere alt fra en enkelt pakke til 5 paller (80x120x210cm - obs på højden) - kan stables ned men så fylder det bare flere paller...
Det er extremt vigtigt at transporterne er stabile, selvfølgelig kan der opstå kø, og andre lignende forsinkelser, men det skal holdes på et absolut minimum, og det er op til dig som fagmand at indkalkulere de forsinkelser som er forudsigelige.
Eksempelvis vil en forsinkelse ikke accepteres hvis forklaringen er at der var kø på Køge Bugt motorvejen fredag eftermiddag, Det er der jo dagligt, og det burde man kunne forudsige og dermed indkalkulere.

Jeg ved det er "skrappe krav" vi stiller til det, men med det rigtige setup/samarbejde er der til gengæld tale om en fast opgave med en del ture.
Kan du løfte sådan en opgave med ca. 30-50 transporter om året hører jeg meget gerne fra dig.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Her du prøvet at snakke med DSV ?   eller f.eks DB  Schenker.

En anden mulighed kunne være at bruge en svensk speditør, til at fragte godset fra Helsingborg til KBH,  I KBH området kan du finde massere af billig transport til resten af Jylland da alle mangler gods fra Sjælland.   

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med stort set alt hvad der findes af kommercielle transportfirmaer (DSV, Schenker, Freja, DHL osv.)

Indtil videre er der ingen som kan løse opgaven fra dag til dag, medmindre det håndteres som kurergods, hvilket bliver for dyrt.

Vi har en løsning i dag som fungerer nogenlunde og til en ok pris, men jeg håber på at finde den optimale løsning med en vognmand som f.eks. har en returbil som kører fra Sverige til Jylland om aftenen/natten.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)