Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med Wordpress...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter flere anbefalinger herinde fra er også jeg gået over til at bruge Wordpress til min blog http://inmediablog.wordpress.com/

Men jeg har et lille spørgsmål jeg håber I wordpresskyndige aminoer kan hjælpe mig med. Jeg vil jo gerne have adressen til min blog til at hedde blog.inmedia.dk istedet for (jeg er hostet hos b-one). Kan det overhovedet lade sig gøre? Hvis det er kompliceret betaler jeg mig gerne fra at få en af jer til at ordne det for mig, hvis der er nogle der har tid?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 12:35

Hej InMedia, for at bruge et subdomain på one.com opretter du bare en mappe i dit rod biblotek - /rod/mappenavn - mappenavnet kan nu til gåes via xxx.dk/mappenavn og mappenavn.xxx.dk - om du bare kan flytte system/kode over fra rod biblotek og over i mappenavn og at det så vil virke ved jeg ikke men i så fald at det ikke gør så skal du bare installere det forfra i mappen mappenavn.

Håber det hjalp dig på vej :)

Ellers kan jeg godt sætte det op for dig :) - vi kunne evt. bytte something.. :)

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard
     - Webintegrator

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:04

Som Paw siger laver du en mappe der hedder blog, hvorfra du installerer Wordpress. Mappen kan nu tilgåes ved enten at skrive blog.domæne.dk eller domæne.dk/blog

Se evt. her: http://www.one.com/da/support/faq/hvordan-opretter-jeg-subdomaener

Der er dog det ved det, at når man laver subdomæner på denne måde, så får man "Duplicate content", da siden findes på 2 forskellige URL'er.
Så sørg for at der kune linkes til blog.domæne.dk så ikke den anden side bliver indekseret.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)