Hej allesammen. Jeg leder efter en der kan hjælpe mig med at få indsat mit firma navn på en flot måde til det template jeg har købt. Du kan se mit template her www.fitty.dk/index.php Jeg skal have erstattet "Sporting Goods" med Fitty.dk Det må gerne være på en lidt flottere måde end det er nu, men på samme tid er det også vigtigt at det er nemt at printe ud. Sådan at det også kan blive flot på sidehoveder af de papir jeg printer ud, uden at jeg skal ud og investere en en super duper kanon god printer. Jeg ser det lidt som en mindre opgaver så er derfor begrænset hvor meget jeg vil betale Hvis dette lige er noget for dig er der 3 ting du skal gøre 1. Send links til dit portefølje eller send min. 3 links til sider hvor du har lavet logoet 2. Kom med et evt. bud på prisen 3. Kom med dit dine ideer SKRIV DET HELE I DENNE TRÅD. SOM ET SVAR. Ikke noget med PM eller emails |
Jeg havde kontaktet en designer inden jeg skrev dette. Han var dog svær at få til at svare, men eftersom han så at jeg også søgte blandt andre har han svaret. Så vi lader lige denne post stå på "pause" og så må jeg se om han så er til at få fat i indtil det er færdigt. Ellers så må jeg finde en anden.
Men mangler altså ikke en designer som det ser ud i øjeblikket.