Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen mails fra tråde, jeg er aktiv i + kan ikke rette signaturen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Mange funktioner er gået i udu efter vi har fået hurtigere servere.
Det gode er at Amino er hammer stabil og hurtig, men det dårlige er at mange små ting vi gennem årene har lavet, er gået i stykker.
Da flere og flere brugere reklameblokkere m.m. er økonomien bare ikke til at have mange udviklere, så det tager den tid det tager at lave desværre.
Jeg har bedt Niels undersøge hvorfor supporten ikke er besvaret, det burde den løbende blive.

Fair nok, jeg savnede bare et svar på, om problemet kun var her eller...

Men så håber jeg 7-9-13, at de to punkter her bliver løst, for det må da også være i jeres interesse, at få masser af besøgende og sidevisninger :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:27

davidchristensen:

Det er spøjst. Jeg får mails med nye svar i denne tråd - men ikke fra andre tråde..

Det gør jeg også :)

Underligt men måske det snart virker igen :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

PS nu du er ved at undersøge det, kunne du så ikke også undersøge, hvad der skete med den gave, som vi ekspert bloggere fik sidste år? Den kunne nemlig ikke sendes til mig i Tyskland, og den er aldrig dukket op på min fætters adresse i DK, selvom jeg har skrevet rigtig mange mails med Niels om det. Det skal siges, at Niels har været super til at svare, pakken er bare aldrig dukket op nogen steder :(

Og så har jeg ikke mere brok :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:59

Fashion-Seller:

Martin Thorborg:

PS nu du er ved at undersøge det, kunne du så ikke også undersøge, hvad der skete med den gave, som vi ekspert bloggere fik sidste år? Den kunne nemlig ikke sendes til mig i Tyskland, og den er aldrig dukket op på min fætters adresse i DK, selvom jeg har skrevet rigtig mange mails med Niels om det. Det skal siges, at Niels har været super til at svare, pakken er bare aldrig dukket op nogen steder :(

Og så har jeg ikke mere brok :)

Morten, smid mig en mail på martin@thorborg.dk så finder jeg ud af noget :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 08:05

Hej Alle

Mange tak for at i gør opmærksom på problemerne! 

Mht. mails fra indlæg, så tror jeg at det handler om at mailserveren har været nede da vi skiftede server og nu er det kun de indlæg som i har "tilmeldt" jer, efter serverskiftet som i får notifikationer fra. Det ville være mit gæt, men selvfølgelig skal det undersøges. Det bliver dog først om nogle uger, da vi har frygteligt mange andre ting der skal rettes lige nu.

Mht. til din ekspertblogger gave så var jeg af den klare opfattelse at den var kommet frem, men er den ikke det, skal vi da have sendt en ny. hvis du sender mig en dansk adresse at sende til på nro@amino.dk så skal jeg nok finde ud af det.

I må meget gerne sende problemer til mig på nro@amino.dk da det er mig der sidder med prioritering og udviklings-sprint-planlægningen.

/Niels

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:14

Fedt med hurtigt svar like almost always ;) 

Jeg har sendt jer en mail :)

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 16:44

Hej! 

Vi har fået en del henvendelser her på det sidste om at notifikationsmails fra debatten ikke virkede. Det skulle nu være løst.

Desværre betyder det at alle notifikationer er blevet sendt ud med tilbagevendende kraft og derfor kan der være brugere der har fået rigtig mange mails fra Amino idag.

Det beklager vi selvfølgelig meget, men fremover skulle notifikationerne fra debatten virke igen.

/Niels

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:04

Niels Ryding Olsson:
Det skulle nu være løst.

For hvem ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 17:30

Hej Michael

Det skulle gerne være løst for alle :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:17

jeg kan ikke lave ny tråd, men Niels du er sikkert klar over at Amino har alvorlig fejl med kæmpe skilt ed ALL entrepeneurs og ingen mulighed for at se indlæg (ud over knappen med debatter du deltager i) de almindelige debatter kan ikke tilgås fredag fra kl 14 ca

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)