Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mulig partner til app udvikling - du er programmør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude. :-)

Jeg sidder med en ide som jeg godt kunne tænke mig at føre ud i livet i form af en app. Jeg mangler dog en allieret og kommende partner, som kan stå for det tekniske mht. at sætte en app op; kort sagt en programmør. Jeg er ikke interesseret i at finde en som vil give mig en høj pris for at udvikle produktet og derefter end of story, men derimod en som er frisk på at høre hvad konceptet går ud på, og derefter gøre sig nogle overvejelser omkring han/hun måske er den rette til at partner op med mig.

Lige præcis hvad appen helt nøjagtigt skal gå ud på, kan vi tage privat over mail, men kan sige så meget at den ikke (kunne jeg ikke forestille mig) ville være så svær at programmere. Ret simpel, men ret så nødvendigt og behjælpelig for mange unge - så har jeg vist sagt rigeligt. ;-)


Er der nogen her som finder dette interessant og om ikke andet har lyst til at høre nærmere, eller nogen som måske kender nogen, som kender nogen, som kender nogen etc.? 

Hvis ikke vil jeg bare ønske en fortsat god aften og tak fordi du tog dig tiden til at læse hertil. :-)


M.v.h.
Klinze

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du ikke finder nogle som kan hjælpe dig på partner niveau, så kan jeg godt udvikle appen for dig.

Du kan kigge på mit website: moonsted.com for referencer.

//Mathias

Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket prismæssigt omfang ligger vi cirka i? Selvfølgelig ikke præcist, men bare så man har en nogenlunde ide. (Er naturligvis klar over, at det helt kommer an på opgaven, men den burde ikke være for svær).


M.v.h.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)