Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsninger!. Måske på tide at skifte udbyder!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er Nets/Teller nede i hele landet igen.

Måske det er på tide at kigge sig om efter en ny udbyder til kortbetaling på nettet.

Vi kan hos Pensopay tilbyde dig meget attraktive priser, vilkår og fordele. Foruden at du kan få en ny dansk indløser, til din butik på Visa, Mastercard og mobilepay, så tilbyder vi også en PSP løsning. Så nu kan du få alt samlet et sted. Vi er Single point of contact.

Smid os en mail på salg@pensopay.com eller ring til os på tlf. +45 77 344 388 og høre hvad vi kan tilbyde dig. Vi kan opretter en aftale til dig inden for 72 timer.


Lidt om os:

PensoPay ApS er en kommerciel og internetbaseret virksomhed, som blev stiftet i 2014. Virksomhedens dedikerede ejere og medarbejdere består af folk fra bl.a. den finansielle branche. Vi ønsker ganske enkelt at gøre det nemmere for onlinebutikker, at kunne tilbyde deres kunder kortbetaling.

BEDRE VILKÅR

På grund af vores samarbejde med adskillige indløserbanker og payment service providere kan vi tilbyde vilkår som ofte resulterer i bedre likviditet samt fordelagtige priser for webshoppen. Samtidig tilbyder vi en hurtig godkendelsesprocedure, så din onlinebutik kan tage imod kortbetalinger indenfor 72 timer — det er hurtigt sammenlignet med resten af markedet.

PensoPay er med andre ord ”one stop shopping” for kortindløsning af Visa og Mastercard brands samt betalingsgateway for onlinebutikker.

Det er en væsentlig fordel for dig som kunde, at vi altid er single point of contact. Det vil sige, at på alt hvad angår betalingsopsætning, behøver onlinebutikken udelukkende at kontakte os. Vi har ansat dygtige medarbejdere, som har kompetencer indenfor due-dilligence, kundeservice og know-how i branchen gennem mere end 23 år. Det vil ydermere sige, at uanset hvilken service, du køber via PensoPay, så drager du – som webshopejer – altid fordel af et samarbejde.

VISION

PensoPays vision er at skabe langt bedre, konkurrencemæssige vilkår og rammer, som tilgodeser onlinebutikkernes behov indenfor betalinger på nettet.

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke finde nogen om hvor meget det koster?

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vild med ideen om Single Point og Contact. - Det ville af og til være rart.

Tager i jeg også af kontakten til Nets, for os der også vil kunne tage dankort?

Hvad er jeres priser?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey supper fedt med nye muligheder. men hader bare at man ikke kan se hvad det koster at jeg skal anmode om tilbud hvorfor så lukket !!!

samt skal i nok lige se på http://www.pensopay.com/da/service/terminaler/ to billeder der ikke bliver læst. ..

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Står lidt af når jeg indenfor 5 sekunder spotter stavefejl på forsiden, desværre....

"Godkendte PCI leverendører"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

har kort betaling overhovedet været nede - når nu det her bruges som reklame baggrund. Der er intet der viser det på driftsstatus - måske nogle butikker, men der er ikke noget i status hos nets eller dibs og jeg har handlet med visadankort på nettet 3 gange i dag, kl 14, 15 og 19 faktisk - uden problem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik sms fra epay 18:48 "Operational problems at Nets/Teller"

21:15 "Nets/Teller operations are back to normal"

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jamen er det ikke som jeg skrev dankort betalinger i butikker - - den kunne jeg også finde, men på andre sider står netshops ikke er påvirket. Aner det ikke - men hvis det er butikker so pensopay har tilbud til så er det jo i alle fald aktuelt

Jeg har som sagt brugt nettet til betaling uden problem men det er jo ikke i sig selv bevis. Noget tyder ud fra artiklen dog på at det er butiksautomater (som måske skal stilles i offline som der står.) Jeg er altid lidt overfølsom overfor reklame som kaster sig over en eller anden ulykke - men det er jo nok bare mig

Jeg tror ikke Pensopay ville være mit valg, hvis formået var at undgå et sjældent netsnedbrud - måske af andre grunde hvis jeg turde - og det som ikke fordi jeg ved noget dårligt om dem overhovedet - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 89
Fra  Spam Buster Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En google søgning fik jeg det her

Indløsningsaftale på (VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA, VisaElectron.)
Danske kort - 1,45% af omsætningen
Udenlandske kort - 2,75% af omsætningen

Betalingsgateway (PSP) 3 forskellige pakker, ud for dit behov (Jeg vil anbefale dig Iværksætter pakken)
Iværksætter pakken: Kr. 59,-/md. og kr. 1,5 pr. transaktion
Pro pakken: Kr. 149,-/md. incl. 250 transaktioner/md - der udover 0,25 øre pr. transaktion
Enterprise pakken: Kr. 249,-/md. incl. 500 transaktioner/md - der udover 0,25 øre pr. transaktion

Spam Buster Email hosting med spamfilter der virker!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)