til foråret skal min datter til at tage kørekort, også var der en ven som påstår at jeg kan trække udgiften over i firmaet og derved trække momsen ud af prisen på kørekortet så hun kun selv skal betale udgiften minus moms
kan det lade sig gøre eller får jeg skat på nakken?
Nej da??? Du kan kun trække ting fra som benyttes udelukkende i firmaet. Benyttes det privat så kan det ikke trækkes fra. Din ven opfordre dig til skattesnyd. Det er strafbart.
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
l foråret skal min datter til at tage kørekort, også var der en ven som påstår at jeg kan trække udgiften over i firmaet og derved trække momsen ud af prisen på kørekortet så hun kun selv skal betale udgiften minus moms
aldrig mere tag mod råd fra en ven der enten ved så lidt om moms - eller bevidst svindler - Brug ham til alt muligt andet end økonomiråd
Du ville heller ikke kunne trække kørekort til dig selv fra - selv om du også bruge bil i firmaet (og moms endnu værre)
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER