Hej Aminoer. Jeg har lige oprettet en ny hjemmeside,(www.jyskcroquis.dk) som jeg selvfølgeligt gerne vil gøre mere synlig på google. Jeg har hørt at hvis google skal indexerer en annonce skal den være på mere end 300 ord. Korrekt? Og at jo flere gange ens søgeord og hjemmeside navn gentages i teksten, så højre værdi har hjemmesiden på google ranglisten. Korrekt? Så hvis det er korrekt, bær jeg så ikke skrive en masse på mine undersider på hjemmesiden og gentage mit navn og de vigtigt søgeord, så mange gange som muligt på siden? Et andet lille spørgsmål, vil det være en fordel at have en blog på sin side for at bedre kunne få søgeord ind på ens side? (Vel og mærket hvis man kan skrive noget fornuftigt i bloggen Andre gode råd til SEO modtages med kyshånd! Med venlig hilsen Skafte |
Google kan sagtens indeksere dine tekster, selvom de er under 300 ord.
Angående keyword gentagelser vil jeg anbefale at skrive keyworded jævnligt. Du skal ikke overdrive med keyword gentagelser. Google går ikke med til, at du overdriver med dit keyword.
Derfor vil jeg anbefale, at du skriver en helt normal tekst, hvor du anvender keyworded jævnligt.
Installer eventuelt SEO Yoast.
Mvh.
Anders Braun