Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg have faktura under bilag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Adaro.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal jeg have et billede af faktura eller ligninde, under et bilag for køb af varer med/uden moms? Dinero Starter tillader nemlig ikke dette. 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 08:54

Nej, du skal til alle dine bogføringer gemme tilhørende bilag, herunder købsfaktura. Dinero Pro tilbyder at gøre dette direkte, men hvis man har Dinero Starter kan det gøres et andet sted, f.eks. på en tilhørende dropbox konto. 

Det skal være sådan at hvis Skat kræver dokumentation for et bestemt køb i dit regnskab, skal du kunne finde det tilhørende bilag frem. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:26

Som Andreas skriver, du må ha den i dropbox men du må som da også bare ha alle bilag i en mappe. Der er intet krav hverken om digital opbevaring eller direkte i regnskabet, bare du har alle bilag (skriv bilagsnr på), så de er lette at finde ud fra regnskabet ved en kontrol, og gem alt 5 år - og som du er inde på, bogfør på konti med eller uden moms, afhængigt af om købet var med eller uden moms (eller på konto erhververvelse EU / uden for EU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:37

Det kan dog anbefales, både at have bilagene elektronisk og i papirform, og gerne så du kan komme til dem fra forskellige lokationer, da det er ens eget problem, hvis eksempelvis huset brænder, og bilagsmappen, harddisken eller lignende går til. I sådanne situationer kan man altså få store problemer med Skat.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)