Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej til jer der er kommet her ind og se

først lidt om mig jeg har været selvstændig i 15 år men er desværre gået personligt konkurs så jeg har ikke muligheden for at starte noget på nuværende tidspunkt

så det jeg søger er noget kapital til at starte en virksomhed hvor jeg står for driften

jeg ville ikke have noget imod at der er flere ejer så hvis du ikke kan eller har lyst til at komme med alle pengene til at starte firmaet så er det helt fint jeg vil gerne have fler ejer så men har sat en grænse ved min. 10.000 kr

lidt om det firma jeg gerne vil være med til at starte

jeg vil finde cam 5 tømrer som gerne vil starte for sig selv og så vil vi hjælpe dem med at starte det vil sige at vi kommer med kapitalen og vi hjælper dem med at lave at hvad der har med regnskab at gøre så de kun skal konsetrere sig om at lave tømrer arbejde vi vil stå som ejer af de firmaer vi starter op men dem der driver det vil få 50% af overskuddet i løn så de kan komme til at tjene en god løn

det var lige lidt om hvad min ide er men jeg ved at der er mange spørgsmål i nu og dem vil jeg gerne svare på hvis du er intreseret

hvad skal jeg så have for det ja jeg tror så meget på det at jeg er villig til at jobbe der på ren provision så hvis du ikke får noget ud af det så gør jeg heller ikke

hvad kan du så tjene på det

jeg har lavet nogle regneark på det og alt efter hvordan det bliver gjort så kan du have dine penge 10 dublet efter 4-5 år

jeg håber at du syntes det lyder spændene og kontakter mig for at få nogle flere oplysninger

med venlig hilsen

ole

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:54

Hej Ole..

Tror du ikke det bliver svært at finde 5 tømre  som vil være selvstændige, og som så ikke bliver selvstændige alligevel da du/i ejer firmaet og lønner manden med 50% af overskuddet??

Og hvem skal finde arbejdet til tømrer"mestrene"??

Er du klar over hvad det koster at starte et funktionelt tømre firma op?? Tøj, bil, værktøj, forsikringer..?? Jeg tænker at der skal være temmelig mange ejerer af dit firma, da 10.000 ikke engang rækker til den ene tømre.. Jo flere i er om kagen, jo mindre et stykke som bekendt og husk at samme kage skal betale jeres omkostninger som markedsføring, jeres kontor udgifter, transport osv.

Jeg sys det er rigtigt flot at du er ærlig om din konkurs (og helt sikkert det rigtige at gøre) men bla. pågrund af det, tror jeg du får rigtigt svært at finde en der tror nok på dit projekt til at skyde penge i det..

Jeg tror du skal gennemtænke dit projekt et par gange til inden du begynder at bruge andre folks penge da det ikke virker særligt solidt..

Dette skal ses som konstruktivt kritik og ikke som et surt opstød og om ikke andet ønsker jeg dig god vind i din fremtidig liv som ildsjæl..

Mvh Mads..

Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 22:36

Hej mads

Tak for indlægget

Først det med at skaffe nogle der har lyst til at være mester i de firmaer vi starter det tror jeg ikke bliver et problem da jeg tror at der er mange som ikke starter fordi at de ikke har styr med alt det med regnskab og det slipper de jo for her

Det med at finde arbejde til dem er der hvor jeg komme ind jeg har et stort netværk inde for branchen og den vil jeg  bruge og så skal de jo også finde noget selv i lokalområdet hvor de bor

Jo jeg ved godt hvad det koster at starte en tømrerfirma op det koster ca. 100.000 +bil

Jeg kunne ikke finde på at være uærligt om min konkurs og jeg er ikke flov over den da den måde jeg gik konkurs på var at en af mine kunder gik konkurs så kan man sige hvorfor jeg ikke hade sikret mig mod det og ja det spørger jeg også mig selv om hvert dag

Jeg mener at det er et meget solidt projekt da jeg også har regnet med at 2 af de startet firmaer lukker og der stadigt er penge i det

Jeg ser positiv på dit indlæg da det er nogle relevante spørgsmål du har

Mvh ole

Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 22:46

Hej igen mads

Jeg glemte at svare på der med de 10.000 kr. der er ment som et minimum indskud for investorer der skal mindst bruges 500.000 men gerne mere

Det er også meningen at de der er mester i de enkle firmaer kan blive medejer hvis de har lyst og kapital til det men det er så i det firma som ejer de enkle firma det vil sige at de blive medejer af det hele

Mvh. ole

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20

Ole, dine mange gramatikfejl er desvære med til at få dig til at virke useriøs og det skræmmer sikkert mange mennesker væk. Jeg ville ikke hyre en håndværker hvis han sendte mig et brev med så mange gramatikfejl i, det får afsenderen til at virke mindre begavet og useriøs. Jeg er godt klar over at dette ikke nødvendigvis er tilfældet, men set ud fra et kommunikativt synspunkt er det oftest det modtageren tænker og derfor risikerer du at frastøde eventuelle kunder (og investorer) så gør dig selv den tjeneste og læs dit indlæg igennem en ekstra gang før du sender det :)

I skal endelig ikke tage det som en nedrakning af mennesker der har problemer med at stave, jeg har mange ordblinde venner og jeg er ikke selv verdensmester til gramatik og stavning :)

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 07:48

Hej Igen..

Jeg synes nu det virker lidt kringlet at de både er medejere at det ene og andet, men med en solid plan og noget advokat bistand i ryggen kan det sikkert sagtens lade sig gøre..

Som Mikkel skriver vil det nok være en ide at få hjælp til at renskrive eventuelt salgsmatriale og hvad der ellers skal være på skrift, men det blir nok dit mindste problem hvis du skal ha dit projekt på benene..

Lige en sidste ting, så bør du nok informere om hvor firmaet skal holde til i landet..

Men igen alt held og lykke med det skal du ha her fra..

Mvh Mads..

Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 11:46

Hej

Først lige det med hvordan jeg skriver ja der er jeg sgi ikke god til og det ved jeg i mange år ville jeg ikke skrive noget da jeg godt var klar over at jeg ikke dur til det men en dag besluttede jeg mig for at nu skriver jeg så godt jeg kan men håber da i kan komme i gemen det ellers kan i jo få et billigt grin og fint med mig

Grundet til at jeg ikke skriver noget om hvor de tømrer firmaer skal ligge er at det ved jeg ikke for de skal jo være i det lokal område hvor de der køre dem bor

Og ja det er lidt kringlet og det er jeg godt klar over  men mener at jeg har tænkt på det meste og ja der skal da bruges en del penge på advokat og revisor men sådan er det jo hvis det skal godt i gang

Jeg har fået tilsagn til ca. 250.000 af kapitalen så jeg tror meget på at vi kommer i gang

Hvis der er nogle der kan læse hvad jeg skriver og syntes at det er en god ide så er de velkommen til at skrive så ville jeg gerne komme til jer og fortælle meget mere om idéen

God weekend

ole

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)