hej til jer der er kommet her ind og se først lidt om mig jeg har været selvstændig i 15 år men er desværre gået personligt konkurs så jeg har ikke muligheden for at starte noget på nuværende tidspunkt så det jeg søger er noget kapital til at starte en virksomhed hvor jeg står for driften jeg ville ikke have noget imod at der er flere ejer så hvis du ikke kan eller har lyst til at komme med alle pengene til at starte firmaet så er det helt fint jeg vil gerne have fler ejer så men har sat en grænse ved min. 10.000 kr lidt om det firma jeg gerne vil være med til at starte jeg vil finde cam 5 tømrer som gerne vil starte for sig selv og så vil vi hjælpe dem med at starte det vil sige at vi kommer med kapitalen og vi hjælper dem med at lave at hvad der har med regnskab at gøre så de kun skal konsetrere sig om at lave tømrer arbejde vi vil stå som ejer af de firmaer vi starter op men dem der driver det vil få 50% af overskuddet i løn så de kan komme til at tjene en god løn det var lige lidt om hvad min ide er men jeg ved at der er mange spørgsmål i nu og dem vil jeg gerne svare på hvis du er intreseret hvad skal jeg så have for det ja jeg tror så meget på det at jeg er villig til at jobbe der på ren provision så hvis du ikke får noget ud af det så gør jeg heller ikke hvad kan du så tjene på det jeg har lavet nogle regneark på det og alt efter hvordan det bliver gjort så kan du have dine penge 10 dublet efter 4-5 år jeg håber at du syntes det lyder spændene og kontakter mig for at få nogle flere oplysninger med venlig hilsen ole
|
Hej Ole..
Tror du ikke det bliver svært at finde 5 tømre som vil være selvstændige, og som så ikke bliver selvstændige alligevel da du/i ejer firmaet og lønner manden med 50% af overskuddet??
Og hvem skal finde arbejdet til tømrer"mestrene"??
Er du klar over hvad det koster at starte et funktionelt tømre firma op?? Tøj, bil, værktøj, forsikringer..?? Jeg tænker at der skal være temmelig mange ejerer af dit firma, da 10.000 ikke engang rækker til den ene tømre.. Jo flere i er om kagen, jo mindre et stykke som bekendt og husk at samme kage skal betale jeres omkostninger som markedsføring, jeres kontor udgifter, transport osv.
Jeg sys det er rigtigt flot at du er ærlig om din konkurs (og helt sikkert det rigtige at gøre) men bla. pågrund af det, tror jeg du får rigtigt svært at finde en der tror nok på dit projekt til at skyde penge i det..
Jeg tror du skal gennemtænke dit projekt et par gange til inden du begynder at bruge andre folks penge da det ikke virker særligt solidt..
Dette skal ses som konstruktivt kritik og ikke som et surt opstød og om ikke andet ønsker jeg dig god vind i din fremtidig liv som ildsjæl..
Mvh Mads..