Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik og tørre tæsk til vores nye platform! Kom frisk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har nu arbejdet længe på vores første store projekt og er klar med første udgave! Derfor håber vi at I er klar på at komme med noget tæsk til siden og konstruktiv kritik, så vi kan få fjernet eventuelle fejl.

I kan tilgå siden ved at gå ind på pictu.beta.dk 

Vi har brug for så meget feedback som muligt, uanset slagsen, inden vi skyder den rigtige side afsted og påbegynder markedsføring, så oplever I fejl eller har i et ønske, håber vi I vil trykke på ikonet Beta i bunden, og herefter udfylde formularen,

I også tilmelde jer vores facebookgruppe for testere https://www.facebook.com/groups/1007161815983816/?fref=ts.

Så kom endelig med noget respons i kommentarfeltet, gennem hjemmesiden eller på Facebook!

Vi er næsten klar til at gå i luften og håber I kan lide hvad I ser! Der mangler dog stadig endelige design og få funktioner, men vi arbejder på at få det sidste implementeret. Siden er derfor kønnest på computer, hvis nogle skulle opleve problemer med det responssive på telefon eller tablet.

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lagt ovenstående tekst ind på andre medier for at få respons og har opdaget jeg mangler info om produktet, hvilket jeg beklager da det godt kan skabe lidt tvivl om formålet. I får nu lidt info, og håber nogle af de mange Aminoer vil se på siden og komme med lidt ris/ro Smile 

Kort sagt, 
så har vi ved at udvikle en platform til fotografbranchen, som har til formål at skabe mere gennemsigtighed for forbrugeren og være et værdifuldt værktøj for fotograferne.

Forbrugeren har mulighed for at søge, bestille og betale direkte igennem siden og efterfølgende modtage og bedømme billederne.

Fotograferne får eget kontrolpanel, som kan sammenlignes med deres butik, hvor de kan tilføje produkter, angive åbningstider, se kommende ordre, uploade billeder osv.

Jeg håber dette giver et lille indblik i vores produkt for alle, og I finder det interessant, hvis I har lyst kan I også læse mere på http://www.pictu.dk/. Ellers så er det selvfølgelig bare spørge, så skal jeg nok komme med svar Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)