Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Download af e-bog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg er gået i gang med at lave en e-bog, og den skal man selvfølgelig have mulighed for at downloade gratis.

Man skal kunne skrive sit navn og sin email, og så derefter trykke "download".

Jeg har tit set eksempler på fede måde at lave det på, men hvordan ved jeg ikke...

(Jeg bruger Wordpress)

Håber i kan hjælpe mig! - tak på forhånd

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder lidt som om det er en autoresponder du efterspørger der findes flere på markedet Listwire, mailchimp osv. Listwire er 100% gratis at bruge også kunne du evt oploade bogen på google drev og indstille den til at man kun kan downloade såfremt man har linket (gør google drev vist automatisk) også propper du bare linket ind i din velkomst mail

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Hej Lurks in the dark

Du lyder som en god idé

Men jeg tænker også lige så meget på hvordan man laver et fedt design, til hvor man skal skrive.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:09

Du kan også vælge at lægge en light-udgave af din e-bog på Saxo Publish, som reklame for dine fulde e-bog, som du gerne vil have, at folk melder sig til dit nyhedsbrev for at modtage.

På den måde får du en god kilde til flere besøgende (om du måske aldrig ville have kommet i kontakt med ellers) til din tilmeldingsside og derved flere tilmeldinger og downloads af din e-bog.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Super!

Tusind tak for de gode tips. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)