Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Private Label chokolademælk. Hvor ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Hvor kan man få produceret egen chokolademælk, i egen flaske - i relative små mængder ? Gerne indenfor Danmark, men andre lande som Englang, og Tyskland er jeg åben for ?

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 22:37

Hvorfor ikke Cocio selv

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 00:34
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:03

Pølsemændenes forening fik lavet et alternativ til Cocio da de fjernede rabatterne. Iflg artikler var det BB kantineservice i Randers der stod for noget af det der skulle til for at lave "Pølsemændenes egen chokolademælk".

Så prøv at spørge pølsemændenes forening eller BB kantineservice. Måske kan de hjælpe dig videre.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:17

http://www.alibaba.com/products/F0/chocolate_milk/CID20908------------------------------6-6592--------------------EU.html?spm=a2700.7724838.52.1.z7yb8P

I linket kan jeg se en leverandør fra Holland der ønsker at sælge en plastikflaske med chokolademælk med etikette. Dvs. du kan sikkert købe flasken med indhold evt. uden etikette.

PS relativt små mængder i alibaba traderes øjne er sikkert en 40 fods container, men ellers må de vel kunne henvise til en forhandler der vil sælge dig en palle.

Det kan også være at Toms er til at tale med, har de ikke en 0.5liters flaske med etikette, der kan skiftes ud?

Undskyld mit svar afviger fra dit ønske om egen flaske, men jeg tror du skal købe mange før de omstiller produktionen til din egen flaske.

Mvh

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 08:08

Jeg ser helst gerne produktionen tager sted I de Skandinaviske lande, hvis muligt :) Har ringet rundt til adskillige brands med eget mærke men de tilbyder ikke denne form for relabeling. Nogen der har nogrn forslag ?

Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:44

Hej Starter 93,

Jeg ville hvis jeg var dig, selv få produceret chokolademælken i en kantine eller storkøkken, der er certificerede hertil og derefter finde de flasker du gerne vil have samt labels. 

Hvor store mænger snakker du om? 

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 08:49

Tanken har strejfet mig, men det vil være en kostelig projekt og endelig rimelig svært legitimt set. Udover dette, der skal så købes maskiner i stor stil.

Det mest logiske vil være at outsource produktionen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)