Hej Amino. Hvor kan man få produceret egen chokolademælk, i egen flaske - i relative små mængder ? Gerne indenfor Danmark, men andre lande som Englang, og Tyskland er jeg åben for ? |
Hvorfor ikke Cocio selv
Pølsemændenes forening fik lavet et alternativ til Cocio da de fjernede rabatterne. Iflg artikler var det BB kantineservice i Randers der stod for noget af det der skulle til for at lave "Pølsemændenes egen chokolademælk". Så prøv at spørge pølsemændenes forening eller BB kantineservice. Måske kan de hjælpe dig videre. |
I linket kan jeg se en leverandør fra Holland der ønsker at sælge en plastikflaske med chokolademælk med etikette. Dvs. du kan sikkert købe flasken med indhold evt. uden etikette. PS relativt små mængder i alibaba traderes øjne er sikkert en 40 fods container, men ellers må de vel kunne henvise til en forhandler der vil sælge dig en palle. Det kan også være at Toms er til at tale med, har de ikke en 0.5liters flaske med etikette, der kan skiftes ud? Undskyld mit svar afviger fra dit ønske om egen flaske, men jeg tror du skal købe mange før de omstiller produktionen til din egen flaske. Mvh |
Jeg ser helst gerne produktionen tager sted I de Skandinaviske lande, hvis muligt :) Har ringet rundt til adskillige brands med eget mærke men de tilbyder ikke denne form for relabeling. Nogen der har nogrn forslag ? |
Hej Starter 93, Jeg ville hvis jeg var dig, selv få produceret chokolademælken i en kantine eller storkøkken, der er certificerede hertil og derefter finde de flasker du gerne vil have samt labels. Hvor store mænger snakker du om? |