Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en programmør der kan hjælpe mig med at lave en hjemmeside. Hjemmesiden skal være meget ligesom csgoshuffle.com.

prisen finder vi ud af :)

Mvh.

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du prisen finder vi ud af. Nu er jeg ikke så meget inde i steams api'er men umiddelbart ser det ikke ud til man via API'et kan dele ting, altså skal der bygges enten noget "smart" macro lignende løsning på en windows maskine (som det tyder på de har lavet siden de snakker om bots), eller også skal præmier manuelt udbetales. 
Dette er ikke en nem opgave at lave, så hvis du skal bruge nogle til at lave dette, håber jeg du har et relativt stort budget.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Fra  nilas.me Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at slå opgaven op i Amino Freelancer?

Du er velkomment til at sende mig en mail på mail@nilas.me med en beskrivelse af projektet :)

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Budgettet styrer jeg selv og tror ikke det kommer til at koste over 20000 at få lavet jeg kan godt få designet hjemmesiden og det hele, mangler bare en der kan lave det med dem bots. Har skrevet til Steams afdeling og har fået et link at stille det op nogen af tingene.

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt fint det skal jeg nok gøre indenfor de seneste dage :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal lede længe hvis du skal finde nogle som vil lave sådan et system for 20k.

Du kan sikkert få en skole elev til at smide noget slam kode sammen for det beløb. Men forvent ikke at det vil være noget en programmør senere vil kunne kode videre på.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)