Ja tænkte det nok – at vi dækkede dit underskud, fordi vi jo absolut skal købe de sk*de bøger… Ved nytårstid på Langeland - vist også andre steder - har man så mangen vægtig grund til fryd og vinterglæder. Det glæder os, at der er fred for alle sommergæster, så vi kan holde vinter med lidt bægerklang og fester. Men når vor tegnebog bl'r tynd og påskeklokken ringer, si'r vi "Velkommen hver turist! - som Mark*) og Kroner bringer" Bror Janus, 1999 Godt Nytår til Jer alle sammen
|
Martin,
fint at høre du går fuldtid på Amino,og kan jo også godt fornemme din psykologi er til, at når at skib er sat i søen, så skal du helst i gang med at læsse det næste. Det kan jeg fuldt ud forstå :-)
Jeg håber du bl.a. vil prøve at effektuere nogle af følgende tanker, som jeg i hvert fald mener vil give Amino et kæmpe løft:
1) HÆV IVÆRKSÆTTERNIVEAUET. Man kan jo høre herinde, at du får mange roser. Ganske fortjent. Men formentlig også fordi én af Aminos svagheder, som jeg ser det, er at der mangler noget erfaring herinde - folk som HAR gjort det. Iværksættere kan fint lære af andre iværksættere, men der er for meget rygklapperi herinde, synes jeg ofte. Jeg savner folk, som HAR gjort det - udover dig og nogle få andre. Det tror jeg, at mange Aminoer kunne lære endnu mere af. Så jeg håber, at du f.eks. vil få dannet nogle ekspertpaneler herinde, som kan hæve niveauet i nogle af debatterne. Til glæde for folk herinde.
2) TÆNK INTERNATIONALT. Både med Amino men også debatten herinde. Jeg er forundret over, hvor lidt mange iværksættere herinde tør(?) tænke stort og internationalt. Især fordi der er så mange internet-relaterede projekter herinde. Tro dog på I kan gå ud i flere lande samtidig, som du har gjort med Spamfighter, og vi er i gang med i vores projekt - og jeg selv har været med til før med andre idéer. Det er altså ikke så skræmmende derude, og det internationale perspektiv kunne være fedt at få på banen. Og iværksætter udveksling på tværs af landegrænser ville gøre dette forum langt mere interessant, tror jeg samtidig.
Blot et par inputs jeg håber du vil tage med i overvejelserne, når du nu har tiden til at videreudvikle konceptet her.