Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om et personligt billede samt tekst på forsiden. Go/no-go?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Jeg er vild med det. Eller rettere sagt jeg er vild med det, hvis det passer til konceptet. 

Hvis du har en konkurrencemæssig fordel i at signalere personlighed og nærvær ift. dit produkt og målgruppe vil jeg klart anbefale dig at køre det i en personlig retning. Endvidere øger det i den grad troværdigheden, da du står frem med fuldt ansigt og navn. 

Der er dog koncepter hvor det muligvis vil være en ulempe, hvis målgruppen vil anse din webshop for værende useriøst og af mindre betydning grundet størrelsen. Her kan man med fordel køre den klassiske “Vi går op i" og “Vores vision er.." 

....Min mening :-) 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert GO! 

Kunden skal føle sig tryg og opleve din shop som troværdig, og jo nemmere det er at identificere folkene bag shoppen, des nemmere tror jeg trygheden skabes. Så et billede, noget info om dig, evt. et link til din linkedin profil hvor man kan læse mere om dig, dine erfaringer osv. osv. - det tror jeg helt klart kan gavne din shop.

Yes 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Absolut, kan næsten ikke sige det mere klart end at shop eller andre websider,
for den sags skyld - bør have profil billeder på.

Det skaber tryghed, troværdighed, tillid.

Jeg har netop skrevet til Amino igår, jeg savner ufatteligt meget at selv her på Amino,
tror jeg ikke engang 90% af de profiler der er her, at der et billede, eller andre oplysninger,
som kunne være gavnlige.

Om det så er dovenskab, eller man mener det er unødvendigt, det skal jeg ikke gøre mig til dommer over,
men hør, vi er iværksættere og er vel allesammen stolte af de produkter og ydelser vi hver især har med at gøre.

Så GO for it.

Go aften derude.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det passer til din målgruppe, samt de produkter du tilbyder så helt sikkert! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres respons. 

Men....

Nu er jeg første-gangs-helt-grøn-med-meget-at-lære-iværksætter. :-)

Jeg sælger covers/sleeves til phones, tablets og laptops. (som så rigtig mange andre). Men jeg sælger brands der umiddelbart ikke sælges af andre i DK.

Når I så fik den info, er det så stadig go? Jeg har ligeledes holdt alt info/om/faq i 'jeg' form. 

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes billeder kan være godt - men jeg synes du skal sætte det på en 'om webbutikken'-side. Jeg mener godt det kan se lidt 'kinky'/lokalavisannonce-agtigt ud med billede på forsiden (og på visitkort generelt) - med mindre det er en meget personlig service du leverer, som f.eks. psykolog, personlig rådgiver osv.

Jeg har selv et billede på min profil-side på min hjemmeside. Men jeg synes faktisk det sommetider kan blive lidt dårlig smag at have det på forsiden. Men det er en hår-fin balance og det kommer også meget an på selve billedet.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)