Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER Leverandør til Fitness tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er meget enkelt og lige til.
Jeg søger leverandører til at producere fitness tøj, da jeg ønsker at opstarte et salg med dette.

Håber på at der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg har søgt google tynd og været rundt i mit desværre lille netværk og forhørt mig.

- Rebecca

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 14:44

Hej Rebecca

Hvor meget skal du have produceret?

Antal?

Forskellige design?

Det er ikke et nemt  branche at starte noget i.

En af mine venner har lige lanceret hans fitness brand til kvinder i Sverige. Men han har også arbejdet med salg af de største fitness brands til butikker osv.

Det er ikke for at skræmme dig men du skal finde ud af hvordan du differencer dig i forhold til dig andre.

Du er oppe imod nogle stor brands med kæmpe markedsandel.

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:58

hej Rebacca

Jeg arbejder på den Sydkoreanske ambassade og vi har et bredt netværk af leverandører, som måske kunne være interessante for dig, så hvis du er interesseret i at høre nærmere så skriv til mig på info@kotra.dk

Vh Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rebecca:
da jeg har søgt google tynd og været rundt

Det er helt sikkert fordi du ikke bruger de rigtige søgeord. Det at finde den helt rigtige producent kræver en stor arbejdsindsat, så du skal nok ikke forvente at folk bare udlevere deres gode leverandører/ producenter som de har  brugt år på at finde.

Der er rigtigt mange måde at finde leverandører på, men en af de absolut bedste er at besøge en international  fagmesse hvor du vil hurtigt vil få et indtryk af den pågældende leverandør.

Andre muligheder kunne være professionelle indkøbsguides f.eks www.kompass.com eller mere specifikke brancheguides indkøbsguides.

Branche organisationer både danske og udenlandske . du vil også kunne få hjælp af de forskellige landes ambassaders handelsafdelinger  

http://www.dmogt.dk/

www.cmai.in

www.nsga.org

www.wewear.org

Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Kodido ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Rebecca

Mangler du stadig hjælp?

Søger du en producent fra noget specifikt sted? 

Jeg har selv lige startet en netbutik der sælger fitness tank toppe til mænd. 

Jeg har brugt meget tid på at finde en troværdig producent. Har også fokuseret meget på kvaliteten. 

Tag et kig på min side www.tanktopshop.dk og se hvad du synes. 

Hvis du er stadig mangler hjælp til at finde en producent, så skriv gerne til mig på info@tanktopshop.dk og så finder vi ud af noget. 

Venlig hilsen 

Kristian Rasmussen - Tanktopshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)