En af mine venner har lige lanceret hans fitness brand til kvinder i Sverige. Men han har også arbejdet med salg af de største fitness brands til butikker osv.
Det er ikke for at skræmme dig men du skal finde ud af hvordan du differencer dig i forhold til dig andre.
Du er oppe imod nogle stor brands med kæmpe markedsandel.
Jeg arbejder på den Sydkoreanske ambassade og vi har et bredt netværk af leverandører, som måske kunne være interessante for dig, så hvis du er interesseret i at høre nærmere så skriv til mig på info@kotra.dk
Det er helt sikkert fordi du ikke bruger de rigtige søgeord. Det at finde den helt rigtige producent kræver en stor arbejdsindsat, så du skal nok ikke forvente at folk bare udlevere deres gode leverandører/ producenter som de har brugt år på at finde.
Der er rigtigt mange måde at finde leverandører på, men en af de absolut bedste er at besøge en international fagmesse hvor du vil hurtigt vil få et indtryk af den pågældende leverandør.
Andre muligheder kunne være professionelle indkøbsguides f.eks www.kompass.com eller mere specifikke brancheguides indkøbsguides.
Branche organisationer både danske og udenlandske . du vil også kunne få hjælp af de forskellige landes ambassaders handelsafdelinger