Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opbygning af website!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg står og har akut brug for hjælp til opsætning af vores hjemmeside, vi har haft et firma til at lave den for os, men nu er vi gået over den deadline vi havde og jeg kan ikke længere få kontakt til dem. Derfor står jeg nu med håret i postkassen og en hjemmeside der halter.

Jeg har købt en template hos templatemonster.com, opsætningen samt teksten er klar, så det skulle være til at gå til.

Jeg har brug for nogen som har tid og kompetence til 100% dedikation til opgaven.

Anyone?

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 09:20

Hej Kenneth Arentoft.

Er der tale om opsætning af et eksisterende system? Hvilket sporg er det programmeret i?

Og hvornår er deadline? - Vi kan helt sikkert klare opgaven for jer hvis i ønsker det :)

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard - Webintegrator

dotvision
Østergade 26, 2 sal
8660 Skanderborg

paw@dotvision.dk

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:07

Hej Paw,

Jeg ved ikke om mit indlæg hjalp til, men i hvertfald har firmaet nu kontaktet mig og lover at den skulle være oppe at køre om 3 timer... så det vil jeg i første omgang vente på... to be continued!

Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 10:18

Hej Kenneth,

Det var godt :).. Lykkedes det ikke så er du velkommen til at kontakte mig på paw@dotvision.dk

Mvh

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)