Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende producent/leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino medlemmer,

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med et større projekt, som omhandler produktion af energidrik. Da projektet omhandler en ny form for energidrik, som blandt andet skal skille sig ud ved at være et niché produkt, ønsker jeg selvfølgelig selv at kunne stå i spidsen for blandt andet, design og smag.

Jeg har dog svært ved at finde sådanne producenter i Danmark, og vil af ren natur helst starte med at få mine produkter fremstillet i et miljø jeg kender, altså Danmark. Derfor kommer jeg nu til jer, Amino, i håbet på at i måske kan lede mig lidt på rette spor eller bare pege i retning mod nogle eventuelle firmaer der ville kunne være i stand til at stå for produktionen.

På forhånd tak!

Mvh

Marcus Langkilde

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 08:49

Hej Marcus

Vi kender lidt til denne branche.

Vi er salgsagenter for et firma som tilbyder energidrikke med eget logo på. Her opstod der nogle forhindringer med at producere det i Danmark. Mængden som skulle bestilles og produceres var alt for høj.

Nu ved jeg ikke hvor meget du skal have produceret, men de stor producenter her hjemme gider ikke at lave klat produktioner for iværksætter og minde firmaer.

Her skulle man finde en i et andet EU lande til at producere det og inden salget skule den også godkendes på den danske marked også.

Til daglig arbejder vi også med at finde leverandører, produktionsvirksomheder, afsætnings kanaler og salgs opgaver. Derfor kan jeg sige at du nok skal kigge uden for DK. Det skyldes også prisen på produktion.

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen

Tilmeldt 12. Apr 15
Skrevet kl. 13:36

Mange tak for svar Eric J. Christiansen

Jeg har set mig lun på en producent i USA hvor det er muligt at helt selv at designe og muligt at købe helt ned til 24 dåser. Men så igen, det er i USA.... Vil det ikke betyde at der bliver lagt moms på? Prisen er heller ikke helt i toppen, det er dyrt, cirka 12 kr pr dåse. Prisen kan jeg dog godt leve med i starten da jeg regner med at sælge 1 dåse til mere.

Angående at få¨godkendt produktet. Hvor søger man om denne godkendelse?

Mvh

Marcus Langkilde

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 14:29

Hej Marcus

Du skal import registreres.

Den skal godkendes af fødevarestyrelsen.

jeg ved ikke hvor mange CL den i USA er på.

Vi kan levere energidrikke til dig med dit eget design på.

Mængden er mere end 24 dåser men vores pris er billigere end de 12 kr. og vores er godkendt her hjemme.

Du kan evt. give mig et kald på 28965758

Mvh

Eric J. Christiansen 

Tilmeldt 12. Apr 15
Skrevet kl. 14:38

Endnu engang tak for svar,

Den energidrik jeg skal have fremstillet skal være af størrelsen "8,4oz" også kendt som 250ml. Designet skal være unikt og jeg skal være sikker på at kvaliteten af både design men så vel også smag går hånd i hånd.

Hvor store mængder taler vi om som start? 24 dåser er ikke meget, det kan vi vidst hurtigt blive enige om, men er heller ikke interesseret i at få produceret 1.000, i hvert fald ikke som start.

Ringer til dig engang i morgen, da jeg har travlt i dag, og gerne vil tage mig god tid om snakken

Mvh

Marcus Langkilde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)