Hej Amino medlemmer, Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med et større projekt, som omhandler produktion af energidrik. Da projektet omhandler en ny form for energidrik, som blandt andet skal skille sig ud ved at være et niché produkt, ønsker jeg selvfølgelig selv at kunne stå i spidsen for blandt andet, design og smag. Jeg har dog svært ved at finde sådanne producenter i Danmark, og vil af ren natur helst starte med at få mine produkter fremstillet i et miljø jeg kender, altså Danmark. Derfor kommer jeg nu til jer, Amino, i håbet på at i måske kan lede mig lidt på rette spor eller bare pege i retning mod nogle eventuelle firmaer der ville kunne være i stand til at stå for produktionen. På forhånd tak! Mvh Marcus Langkilde |
Hej Marcus
Vi kender lidt til denne branche.
Vi er salgsagenter for et firma som tilbyder energidrikke med eget logo på. Her opstod der nogle forhindringer med at producere det i Danmark. Mængden som skulle bestilles og produceres var alt for høj.
Nu ved jeg ikke hvor meget du skal have produceret, men de stor producenter her hjemme gider ikke at lave klat produktioner for iværksætter og minde firmaer.
Her skulle man finde en i et andet EU lande til at producere det og inden salget skule den også godkendes på den danske marked også.
Til daglig arbejder vi også med at finde leverandører, produktionsvirksomheder, afsætnings kanaler og salgs opgaver. Derfor kan jeg sige at du nok skal kigge uden for DK. Det skyldes også prisen på produktion.
Med Venlig Hilsen
Eric J. Christiansen