Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erfaren hjemmesider designer til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er ansvarlig for, at udvikle en professionel, pæn og funktionel hjemmeside for en af Danmarks ledende cykelbutikker. Opgaven er efterhånden blevet for stor for mig med alle de produkter jeg sidder og arbejder med samtidigt, og jeg søger derfor en med et skarpt øje for design og mange års erfaring inden for Wordpress, som kan hjælpe mig. Du bliver selvfølgelig godt betalt for dit arbejde. Eftersom dette er for et stort firma er det vigtigt, at du har styr på det du laver, og ikke blot er en som sidder et par timer i fritiden og laver hjemmesider.

Det meste af hjemmesiden er allerede lavet, men følgende ting vil du blandt andet skulle stå for:

1. Dele af hjemmesiden er ikke oversat til dansk, da WooCommerce ikke gør dette automatisk. Vi har alle ord/sætninger der skal ændres, men du vil skulle gøre det for os.

2. Opsætning af WooCommerce så det virker med GLS Pakkeshop / Post Danmark fragtpriser og fragt/levering.

3. Optimering af hjemmesiden så den er lynhurtig.

4. Design af vores menu. Vi har allerede inddelt produkterne i forskellige kategorier, men søger en som kan lave en meget flot menu efter vores hovede.

Kontakt mig gerne hvis du kunne være interesseret. Du bliver som sagt godt betalt for dit arbejde.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:52

Hej Emil

Disse opgaver kan jeg sagtens løse.
Smid mig gerne en PB.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:59
Hej Emil. De opgaver og evt. andre er ikke noget problem, jeg har sendt dig en PB. Fortsat god dag :)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:24

Hej Emil 

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at lægge sidste hånd på hjemmesiden. De 4 punkter du har opstillet er alle sammen indenfor vores primærer komptenceområde, så vi burde hurtigt kunne komme i gang. 

Hvis du har interesse i at læse lidt om vores baggrund, samt se et større udvalg af kundereferencer, så tag et kig på vores hjemmeside: www.erhvervshjemmesider.dk

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald pr. telefon 27 58 02 92, så kan vi tage en uforpligtende snak omkring et samarbejde. 

Jeg har ligeledes smidt dig en PB. 

Hav en god mandag :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)