Hej! Jeg er ansvarlig for, at udvikle en professionel, pæn og funktionel hjemmeside for en af Danmarks ledende cykelbutikker. Opgaven er efterhånden blevet for stor for mig med alle de produkter jeg sidder og arbejder med samtidigt, og jeg søger derfor en med et skarpt øje for design og mange års erfaring inden for Wordpress, som kan hjælpe mig. Du bliver selvfølgelig godt betalt for dit arbejde. Eftersom dette er for et stort firma er det vigtigt, at du har styr på det du laver, og ikke blot er en som sidder et par timer i fritiden og laver hjemmesider. Det meste af hjemmesiden er allerede lavet, men følgende ting vil du blandt andet skulle stå for: 1. Dele af hjemmesiden er ikke oversat til dansk, da WooCommerce ikke gør dette automatisk. Vi har alle ord/sætninger der skal ændres, men du vil skulle gøre det for os. 2. Opsætning af WooCommerce så det virker med GLS Pakkeshop / Post Danmark fragtpriser og fragt/levering. 3. Optimering af hjemmesiden så den er lynhurtig. 4. Design af vores menu. Vi har allerede inddelt produkterne i forskellige kategorier, men søger en som kan lave en meget flot menu efter vores hovede. Kontakt mig gerne hvis du kunne være interesseret. Du bliver som sagt godt betalt for dit arbejde. |
Hej Emil
Disse opgaver kan jeg sagtens løse.
Smid mig gerne en PB.